Ei stna! Olin just saamassa vastausta unen tulkintaan, niin perhe- ja sukulauma paukkaa sisään sillä ratkaisevalla sekunnilla!
Näin viime viikolla mielenkiintoisen mutta sekavan (enne)unen. Jostain tiesin, että vastaus sen kysymyksiin tulee tänään maanantaina klo 19. Olin juuri operaation huipulla klo 19, tunsin että vastaus tulee television kautta. Mutta sitten juuri siinä hetkessä kun pitäisi keskittyä, tulee ovesta sisään lauma ihmisiä möykkäämään ja järjestelemään jotain sukukokousta. Juuri kun olin saamassa vastauksen monta päivää vaivanneeseen uneen! Nyt pitää kekkeröidä koko ilta, ja vasta myöhään illalla saan aikaa uudelleen tulkita television antamat merkit. En tiedä miten saan vastaavan keskittymistilan enää uudelleen käyntiin. Näin kuitenkin ratkaisevat kohtaukset jo silmilläni, joten uudelleenkatselu ei sinänsä ole enää ihan sama, kuin jos olisin alunperin saanut katsoa rauhassa. Miksi just mulle käy aina näin?
Kommentit (21)
Etkö siis muka saanut vastaustasi... Odotit tietysti Hasselhoffia tai jotain muuta komistusta, mutta sinun unillesi riittää se sama vanha sukulauma.
Vierailija kirjoitti:
Etkö siis muka saanut vastaustasi... Odotit tietysti Hasselhoffia tai jotain muuta komistusta, mutta sinun unillesi riittää se sama vanha sukulauma.
En tulkitsisi tätä ihan näinkään. Unihahmot tulivat unessa luokseni ja antoivat signaaleja, että he kertovat oikean asiansa sitten tänä iltana. Mitään ei sanottu suoraan, vaan viesti kulkeutui tajuntaani henkisiä yhteyksiä pitkin. Tiesin, että sanomasta annetaan uusi vihje televisiossa klo 19, nämä unessa olleet hahmot ovat vain silloin eri ilmiasussa, mutta kertomassa minulle asiansa. Nyt en saanut yhtään rauhaa kuunnella, siis en tosiaan kuullut ääntä, eikä siinä ihmisten seurustellessa olisi voinut kunnolla syventyäkään sanomaan. Ja nyt kaikki vieläpä ihmettelevät, miksi olen huonolla tuulella. Lienee ymmärrettävää, että en voi kertoa syytä, muu suku ei ymmärrä uniasioita.
Mitä jos katsotkin tulkinnan väärältä kanavalta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos katsotkin tulkinnan väärältä kanavalta?
Ei, tiesin kyllä mitä kanavanumeroa pitää painaa. Tunnustelin sormella kaukosäätimen nappuloita, ja sisälläni syttyi viestilamppu josta tiesin olevani oikean napin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tulkitsisi tätä ihan näinkään. Unihahmot tulivat unessa luokseni ja antoivat signaaleja, että he kertovat oikean asiansa sitten tänä iltana. Mitään ei sanottu suoraan, vaan viesti kulkeutui tajuntaani henkisiä yhteyksiä pitkin. Tiesin, että sanomasta annetaan uusi vihje televisiossa klo 19, nämä unessa olleet hahmot ovat vain silloin eri ilmiasussa, mutta kertomassa minulle asiansa. Nyt en saanut yhtään rauhaa kuunnella, siis en tosiaan kuullut ääntä, eikä siinä ihmisten seurustellessa olisi voinut kunnolla syventyäkään sanomaan. Ja nyt kaikki vieläpä ihmettelevät, miksi olen huonolla tuulella. Lienee ymmärrettävää, että en voi kertoa syytä, muu suku ei ymmärrä uniasioita.
Höpöhöpö. Itse et ymmärrä uniasioita. Se sukulaumasi pelmahtaminen paikalle, kun olit tv:n ääressä on juuri se viesti. Sitä unihahmosi tarkoittivat, mutta väkisin haet jotain merkityksellisempää. Unihahmosi halusivat sanoa sinulle, että rakasta laumasukuasi.
Nyt suljet sen somen ja keskitt sukuusi. En halua nähdä sinulta ainoatakaan viestiä tänne tänä iltana.
Teepä nyt sukulaisille selväksi, ettei ole mitään asiaa kylään etukäteen vierailusta sopimatta. Jos tämä ei sovi heille, on parempi vain mitä nopeammin välit menee noin huonotapaisiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Teepä nyt sukulaisille selväksi, ettei ole mitään asiaa kylään etukäteen vierailusta sopimatta. Jos tämä ei sovi heille, on parempi vain mitä nopeammin välit menee noin huonotapaisiin ihmisiin.
Ohjeesi seuraaminen tarkoittaisi sitä, että ap joutuu muuttamaan vanhempiensa kodista...
Mä voin kertoa sulle, mikä viesti siellä olisi ollut sulle. Koska et ollut kuulolla niin henkimaailma pyysi mua välittämään viestin; kotikaupungistasi löytyy psykiatrinen päivystys ja sun toivotaan ottavan yhteys sinne asap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjeesi seuraaminen tarkoittaisi sitä, että ap joutuu muuttamaan vanhempiensa kodista...
Mies oli tavannut sukulaiset pihalla ja kutsunut heidät siitä kylään samalla. Enkä tässä nyt voi ketään syyttää, ehkä kohtaloa vain.
Enkä edelleenkään usko, että tämä välikohtaus olisi se oikea tulkinta. Vai mitä se sitten tarkoittaisi?
Yritin katsoa areenasta kyseisen kohdan uudelleen, mutta en osannut tulkita sitä enää jälkeenpäin. Jokin käsittämätön positiiivinen energiavirta siitä kohdasta tuli, mutta en osaa tulkita mitään selvää.
Onko kellään antaa mitään järkevää toimintatapaa, miten eteenpäin? En saa mielenrauhaa, kun unentulkintarituaali keskeytyi, enkä saa enää kiinni tunnelmasta.
Onkohan ap se hirviöanoppi- tai pattereitatungettiinväkisinsuuhun -jankkaaja?
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään antaa mitään järkevää toimintatapaa, miten eteenpäin? En saa mielenrauhaa, kun unentulkintarituaali keskeytyi, enkä saa enää kiinni tunnelmasta.
Kerroin jo sen sinulle tuossa yllä. Pysyt nyt poissa palstalta ja keskityt sukulaumaasi. Ja lakkaat huutamasta avuksesi Saatanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin jo sen sinulle tuossa yllä. Pysyt nyt poissa palstalta ja keskityt sukulaumaasi. Ja lakkaat huutamasta avuksesi Saatanaa.
Suku lähti jo. Ja joo, myönnetään, että tuon olennon kutsuminen oli vähän erikoinen juttu en tiedä mistä se tuli.
Tämä oli riemastuttavan hullu avaus :D
:D