Onko oikein että pettäjä sai perheen ja parisuhteen
Ja petetty jäi yksin eikä ole 10v saanut kunnon suhdetta saati perhettä.
Kommentit (11)
No ei ole. Mitta se saamattomuus on sen petetyn oma vika.
No ei se mitenkään väärinkään ole, asiat vain sattuivat menemään noin.
Parempi sen perheen on olla aktiivisen vanhemman huostassa kuin sohvalle maatuvan someääliön.
Kyllä se karma hoitaa tämänkin asian. Ennemmin tai myöhemmin.
Tietysti se on oikein. Yhtä oikein olisi, että petetty on saanut perheen ja parisuhteen ja petetty ei.
Montaakos vastaajaa on petetty jonka seurauksena itse jäänyt perheettömäksi pettäjän saadessa perheen?
Pettäminen on väärin, mutta en minä liittäisi noita asioita toisiinsa. Olisin vain tyytyväinen, etten itse päätynyt loppuelämäkseni yksiin sen pettäjän kanssa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Montaakos vastaajaa on petetty jonka seurauksena itse jäänyt perheettömäksi pettäjän saadessa perheen?
Miten se tähän liittyy? Eikö tähän olisikaan saaneet vastata muut kuin tämän kohtalon kokeneet?
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä seurustelin tyypin kanssa, joka petti mua ja se uusi muija vielä kävi ilmoittamassa baarissa heidän naimisiinmenostaan. Myönnän, että itkin.
Menivät siis naimisiin ja saivat pari lasta.
Mulla meni vuosia siihen että sain elämän tasapainoon ja luottamuksen miehiin kuntoon.
Muutaman vuoden jälkeen erosivat. Yritti ottas yhteyttä facessa mutta ei kiinnostanut.
On. Miksi ei olisi?