Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuminen ulkomaalaiseen.. Miten edetä vai antaako olla?

Vierailija
03.09.2018 |

Olen käynyt työni puolesta nyt paljon itänaapurissa ja siellä on eräs mies johon olen todella ihastunut. Tiedän, että hän on työnsä puolesta kohtelias ja avulias, siinä tuskin on muuta.

En vain saa häntä mielestäni ja aina reissun aikana toivon törmääväni häneen. Annanko asian kertakaikkiaan olla vai mitä pitäisi tehdä? Olen itse vapaa, miehelläkään ei ainakaan sormusta ole, mutta en tiedä onko suhteessa tai edes kiinnostunut minusta. Pitkiä katseita on vaihdettu. Mies myös ilmeisesti n.10 v vanhempi kuin minä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etene tai ole etenemättä, vitustako me se tiedetään.

People are crazy and times are strange

I'm locked in tight, I'm out of range

I used to care, but things have changed

Vierailija
2/18 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos pyytäisit sen aluksi kahville?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin. Tietämättä enempää työnkuvastanne, ensimmäinen ja ainoa luonteva asia yleensä on ehdottaa, että jatkatte juttua työn ulkopuolella. Ei treffipyyntöä, vain toteamus, että olisi kiva jatkaa juttua vaikka kahvikupillisen äärellä tms.

Vierailija
4/18 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin. Tietämättä enempää työnkuvastanne, ensimmäinen ja ainoa luonteva asia yleensä on ehdottaa, että jatkatte juttua työn ulkopuolella. Ei treffipyyntöä, vain toteamus, että olisi kiva jatkaa juttua vaikka kahvikupillisen äärellä tms.

Emme siis ole samassa työpaikassa, mutta törmään häneen kun olen työni puolesta käymässä.. kahvittelu olisi hyvä idea jos olisimme samalle firmalle/samalla alalla töissä. Ap

Vierailija
5/18 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät nimen koita aluksi katsoa Facebookista onko sinkku. Ettet turhaan haaveile.

Vierailija
6/18 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme siis ole samassa työpaikassa, mutta törmään häneen kun olen työni puolesta käymässä.. kahvittelu olisi hyvä idea jos olisimme samalle firmalle/samalla alalla töissä. Ap

Ei, vaan pyydät sen kahville.

Ihan sama vaikka olisit siivooja ja hän Putin.

Et menetä mitään kysymällä. Epävarmuus ja arpominen loppuu siihen paikkaan.

Vierailija
7/18 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajan takana naiset on niin kauniita, että turha yrittää.

Vierailija
8/18 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät nimen koita aluksi katsoa Facebookista onko sinkku. Ettet turhaan haaveile.

Kannattaa muistaa, että läheskään kaikki eivät ilmoita FB:ssä parisuhdestatustaan. Jos siellä näkyy, että on parisuhteessa/naimisissa, niin sitten asia on selvä, mutta jos ei lue mitään niin se ei suinkaan tarkoita, että olisi varmasti sinkku. Itselläni ei ole koskaan lukenut FB:ssä suhdestatusta eikä siellä ole yhteiskuvia puolison kanssa.

Vierailija
9/18 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu kotiäidin rooliin. Venäjällä on keskimäärin aika perinteiset sukupuoliroolit.

Vierailija
10/18 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? :)

Vierailija
11/18 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kaikkihan sen tietää, että kahville ei saa mennä kenenkään muun kanssa, paitsi samassa työpaikassa/alalla työskentelevien kanssa. Juu, olet ihan oikeassa. Olipas tyhmä ehdotus.

Vierailija
12/18 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? :)

25. Ap

Vierailija
13/18 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kaikkihan sen tietää, että kahville ei saa mennä kenenkään muun kanssa, paitsi samassa työpaikassa/alalla työskentelevien kanssa. Juu, olet ihan oikeassa. Olipas tyhmä ehdotus.

Todella hankala kysyä kahville kyseistä henkilöä kun ei olla samoissa piireissä. Helppohan se olisi jos olisi samasta firmasta. Täysin eri alalta oleva ihminen johon vain törmään "sattumalta" (tarkoituksella käyn juuri siellä missä hän on töissä) kun kyseisessä maassa liikun. Ap

Vierailija
14/18 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hankala kysyä kahville kyseistä henkilöä kun ei olla samoissa piireissä. Helppohan se olisi jos olisi samasta firmasta. Täysin eri alalta oleva ihminen johon vain törmään "sattumalta" (tarkoituksella käyn juuri siellä missä hän on töissä) kun kyseisessä maassa liikun. Ap

Siis te kuitenkin keskustelette, kun tapaatte? Kyseessä ei ole vain pitkät katseet? Mutta sinun on ihan mahdotonta ehdottaa hänelle kahville menoa (tai teelle, kun itänaapurista on kysymys)? Millaisia neuvoja meiltä sitten odotat?

Vierailija
15/18 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kaikkihan sen tietää, että kahville ei saa mennä kenenkään muun kanssa, paitsi samassa työpaikassa/alalla työskentelevien kanssa. Juu, olet iha

n oikeassa. Olipas tyhmä ehdotus.

Siis te kuitenkin keskustelette, kun tapaatte? Kyseessä ei ole vain pitkät katseet? Mutta sinun on ihan mahdotonta ehdottaa hänelle kahville menoa (tai teelle, kun itänaapurista on kysymys)? Millaisia neuvoja meiltä sitten odotat?

En tiedä millaisia neuvoja odotan kun alan olla epätoivoinen:D keskustelemme niitä näitä kun tapaamme, mutta luulen että hän voi olla kohtelias vain työnsä takia. Ap

Vierailija
16/18 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin järkevälle. Jättäisin sen sinuna siihen; pidä työpaikka työpaikkana😍

Vierailija
17/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan hänet lähes aina niin, että lähellä on muitakin ihmisiä joten en tosiaan kehtaa noin vain kysyä kahvittelua.. ehkä katson mitä syksy tuo tullessaan enkä ota asiasta liikaa stressiä. Ap

Vierailija
18/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä miehet tekee aloitteen Ei naiset voit saada hutsun maineen