Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoimme vaimoni kanssa nuoruudenkuviamme

m-52
03.09.2018 |

Yhdessä kuvassa vaimoni oli todella kaunis ja laiha, joten sanoin siitä sitten hänelle. Niin arvaattekin että vastaus oli: "Enkö muka enää sitten ole?"
Pakkohan siinä oli sitten valehdella ja sanoa kyllä olet todellakin vielä laiha ja kauniskin. Jälkimmäistä ei nyt tarvinnyt sentään valehdella.
Vaimoni suuttui ja sanoi: "Olet kyllä hyvä valehtelemaan".
Onko todellakin niin että naisen kauneutta tai ulkomuotoa ei saa edes kehua, kun tulee tiettyyn ikään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin katsoin minäkin mieheni kanssa ja totesin itse, että olinpa surkean laiha, alipainoinen. Muistin miten heikko olo oli silloin. Nyt olen normaalipainoinen. Mies ei pitänyt minua surkean näköisenä nuorempanakaan.  Nykyisin olen kauniimpi, on oma mielipiteeni, tosin mieskin sanoi, että ei pidä minua vanhan näköisenä., että olen hyvin säilynyt. No niin olenkin! Kun ei ole kerryttänyt liikaa kiloja koskaan, on helpompi säilyä! 

Vierailija
2/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tilanne tajua. Ihme että vaimosi on sinua jaksanut nuoruudesta saakka katsella.

Meillä mies olisi todennut hymyillen ehkä jopa leikkisästi virnuillen "olet, olet edelleenkin kaunis".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelit? Olisit sanonut kauniiksi. Ei sinunkaan elimistösi ole samassa kunnossa kuin 30 v sitten.

Vierailija
4/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelit? Olisit sanonut kauniiksi. Ei sinunkaan elimistösi ole samassa kunnossa kuin 30 v sitten.

Naisille pitää aina valehdella, jos on negatiivista sanottavaa ulkomuodosta. Ottavat turhan raskaasti asian. Minua voi haukkua vaikka mörökölliksi, se ei haittaa mitään. Olen mikä olen ja sille voi en mitään.

Vierailija
5/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sanon sinulle ap, että olisi aika hankkia pyykkilauta vatsa ja laittaa hauislihaksetkin töihin? Ryhtyisitko tähän vuokseni, jos olisin siis vaimosi?

Vierailija
6/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m-52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille pitää aina valehdella, jos on negatiivista sanottavaa ulkomuodosta. Ottavat turhan raskaasti asian. Minua voi haukkua vaikka mörökölliksi, se ei haittaa mitään. Olen mikä olen ja sille voi en mitään.

Harvaa miestä silti oikeasti voi vaikka sinua ehkä voisikin. Useamman vuoden jälkeen luulisi että tuntisit vaimosi voiko häntä sanoa laihaksi vai ei.

Vierailija
7/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit aloituksen vaimostasi ja kysyt miksi, naiset ovat sellaisia ja tällaisia. Ei me tunneta sinun vaimoasi, kysy siltä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän