Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistus vie elämästä ilon

Vierailija
03.09.2018 |

Miten te muut olette selvinneet? Minulla on terveyshuolia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mulla. Mikään ei innosta.

Vierailija
2/8 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi pois ja lenkille. Yritä miettiä mikä ahdistaa ja miksi? Voitko poistaa ahdistuksen aiheuttajia? Mua ahdisti oma saamattomuuteni ja jätetyksi tuleminen. No laitoin itseni kuntoon ja nyt voin hyvin. Tosi hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sitä mikä ahdistaa.

Jos ulos meneminen ahdistaa, niin sitten ainakin lähden ulos.

Siellä huomaan että olinpa typerä kun ahdistuin niin turhasta asiasta.

Vierailija
4/8 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te muut olette selvinneet? Minulla on terveyshuolia.

Yritän löytää jokaisesta päivästä jonkin mukavan asian. Se vie vähän terää pois ahdistukselta.

Vierailija
5/8 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
6/8 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi pois ja lenkille. Yritä miettiä mikä ahdistaa ja miksi? Voitko poistaa ahdistuksen aiheuttajia? Mua ahdisti oma saamattomuuteni ja jätetyksi tuleminen. No laitoin itseni kuntoon ja nyt voin hyvin. Tosi hyvin!

Käytän alkoholia hyvin vähän. Juoksemassakin käyn, koska se saa ajatukset muualle. Töissä on hyvä olla, iltaisin kotona mielen valtaa ahdistus. Yritän olla paljon poissa kotoa, tehdä ja harrastaa, koska en kestä olla yksin ajatusteni kanssa.

Vierailija
7/8 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tavallaan koitan saada kaiken irti tästäkin synkkyydestä. Otan sen vastaan elämään kuuluvana ja annan itseni välillä velloa siinä pahassa olossa ja ahdistuksessa. Normaalisti olen hyvin tasapainoinen ja elämä on hyvää, nyt on vaan sattunut liuta vastoinkäymisiä jotka ovat vieneet mielen matalalle. Koitan ajatella että joitakin kuukausia nyt on tämmöistä, minä saan olla alakuloinen eikä minulla tarvitse olla energiaa ylimääräiseen. Saa tuntua pahalta. Sitten joskus, kun tämä aika menee ohi, huomaan yhtäkkiä, että ei olekaan sattunut enää pitkään aikaan yhtä paljon, ja niin vähitellen elämä alkaa hymyillä. Näitä mielipahan jaksoja tulee toisinaan, näiden ansioista se hyvä osuus elämästä on taas hyvää, eikä pelkkää tasaista.

Tämä on minun selviytymiskeinoni.

Vierailija
8/8 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisti, kun kuvittelin, että tämän tai tuon asian saavutettuani olisin onnellinen, koska tunteeni olisivat silloin erilaiset. Tajusin, ettei näin ole. Tavallaan vain päätin alkaa nauttia elämästä kaikkine puolineen. Lopetin pakenemisen.