Tule kertomaan tähän ketjuun millaiset hiuksen on tai tulisi olla unelmiesi miehellä
Suora, laineikas vai kihara?
Lyhyt, keski vai pitkä?
Ohut, normi vai paksu?
Harva, normi vai tuuhea?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kalju on seksikkäin!
Kalju on hiusten väri.
Sori, en pystynyt äänestämään, koska minulle käy ihan kaikki (paitsi ehkä värjätyt)!
Mutta voin kertoa siitä millaisiin hiuksiin olen nyt rakastunnut, Rakastunut siksi että hän on oma mieheni. Paksu, pitempänä korkkiruuveille menevä hyvin tummanruskea kuontalo. Ihana rapsuttaa, leikkiä niskakiharoilla, leikellä uusia malleja, letittää hiusten ollessa pitempi.
Ihana!
olen myös rakastanut hyvin palavasti kaljuja miehiä, ja heidän päitään, joko kaljuuntuvia, jotka leikkaavat loputkin pois, tai sitten ihan tukallisia mutta jotka itse kaljusta mallistaan pitivät. On ollut punatukkaista, vaaleaa, suoraa, kiharaa, lyhyttä, pitkää, kaikenlaista!
Kaikki ihania kun ovat rakastamallani miehellä <3
Tummapiirteiset miehet eniten makuuni. Olen tosin ihastunut vaaleapiirteisiin miehiin. Luonne ja olemus se lopulta ratkaisee.
hmm unelmieni mies hmm todellakin, no ensimmäisenä mieleen tulee joku söpö blondi arjalaismies, mutta tietysti tämän miehen statukseen unelmieni miehenä vaikuttaa myös hänen sisäinen kauneutensa ja ennen kaikkea poliittiset mielipiteet. pitää osata ajatella suomen ja suomaisten puolesta ja tietysti olla huomaavanainen minua kohtaan. puolue on oltava perussuomalaiset tai kristillisdemokraatit, mutta ehdokkaan täytyy olla arvoliberaali.
olen siis homo, pilaanko seksuaalivähemmistöjen maaineen?
Tumma tai blondi mutta ehdottomasti pitää olla pitkät. Sellanen surffiletti, ei hevilettiä. Kaljut, siilit ja perusmieshiukset on ehdoton turn off ja no no.
Tuuheat ja laineikkaat tai piikkisuorat, pitkät tai klassinen ”ananas”.
Sellainen old school pianistitukka on myös miehekäs.
Arabimiehillä ja intiaaneilla on hieno hiuslaatu, afrokikkuroista ja surffitukista en oikein tykkää.
Kaljua ja siilitukkaa suorastaan kammoksun.
Täytyy vielä lisätä, ettei hiukset ole mitenkään ratkaiseva asia miehessä, eli voisin hyvinkin olla miehen kanssa, jolla on mun makuun ällö tai ruma tukka.
Kun ei se tukka ole silleen tärkeä kuitenkaan.
Vaalea tukka ponnarilla tai nutturalla.
Puolisollani on taipuisat hieman ohimoilta vetäytyneet tummanruskeat hiukset, jotka hän leikkauttaa kuukausittain lyhyiksi ja ne näyttävät todella hyviltä.
Tummat, tuuheat hiukset, mutta ei missään nimessä nutturaa. Ikinä.
- Maantie tai tummempi
- Suora tai laine
- Hartiamittaa pitempi
- Normi tai paksu
... ja tärkein: PUHDAS
Kun oma mies on punapää, gingerhead, niin ihmettelen että miksi se ei ole tuossa valikossa?
Vierailija kirjoitti:
Sori, en pystynyt äänestämään, koska minulle käy ihan kaikki (paitsi ehkä värjätyt)!
Mutta voin kertoa siitä millaisiin hiuksiin olen nyt rakastunnut, Rakastunut siksi että hän on oma mieheni. Paksu, pitempänä korkkiruuveille menevä hyvin tummanruskea kuontalo. Ihana rapsuttaa, leikkiä niskakiharoilla, leikellä uusia malleja, letittää hiusten ollessa pitempi.
Ihana!
olen myös rakastanut hyvin palavasti kaljuja miehiä, ja heidän päitään, joko kaljuuntuvia, jotka leikkaavat loputkin pois, tai sitten ihan tukallisia mutta jotka itse kaljusta mallistaan pitivät. On ollut punatukkaista, vaaleaa, suoraa, kiharaa, lyhyttä, pitkää, kaikenlaista!
Kaikki ihania kun ovat rakastamallani miehellä <3
Hutsu.
Tummat ja paksuhkot, muut ei kelpaa.
Mun unelmien miehellä (joka on siis olemassa ja mun kanssa ihan jopa parisuhteessakin ;) ) on mustat, paksut, hieman laineikkaat hiukset. Päältä sen verran pitkät, että saa just ja just pikkuponnarille, ja sivuilta lyhyet. Käy hyvin 5 millin tumman parransängen kanssa. Semmoinen vähän boheemi tyyli.
Tuuheat, puolipitkät tai pitkät, puhtaat, värillä ei väliä.
Kalju on seksikkäin!