Vein eilen vaimoni kauneuskilpailuun ja hän sai EVA:n!
Puri tuomaria ja söi voittajalle varatut suklaat!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
EVA?
Ei voi arvostella
EVA = extravehicular activity eli avaruuskävely.
Minä vein eilen vaimon metsään mutta se löysi taas takaisin. Jotain muuta on keksittävä.
Minusta vaimosi olisi kuulunut saada serti.
Vierailija kirjoitti:
Minusta vaimosi olisi kuulunut saada serti.
Ja vuoden vaimonruuat päälle
Jos vaimo käyttäytyy huonosti on vika aina remmin toisessa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä vein eilen vaimon metsään mutta se löysi taas takaisin. Jotain muuta on keksittävä.
Mä vein vaimon viime kuussa kalaan.
Ei ole ainakaan vielä löytänyt tietään pois siitä kalasta.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä sitä, että ihmiset hommaavat vaimoja ja sitten luopuvat niistä koska ne eivät ole aivan sellaisia kuin ollaan odotettu. Kun nyt kuitenkin vahinko on tapahtunut, koita Toria, Keltaista pörssiä yms ja koita löytää vaimollesi uusi koti sieltä.
Onneksi sinä sait ADAMin. Nyt on molemmilla uusi kumppani.
Taistelurotuiset vaimot on kiellettävä! Ja lyttynaamaiset myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä sitä, että ihmiset hommaavat vaimoja ja sitten luopuvat niistä koska ne eivät ole aivan sellaisia kuin ollaan odotettu. Kun nyt kuitenkin vahinko on tapahtunut, koita Toria, Keltaista pörssiä yms ja koita löytää vaimollesi uusi koti sieltä.
Jos mahdollsta, aina ensin yhteys vaimon kasvattajaan. Moni kunnollinen kasvattaja ottaa vaimon takaisin ja etsii uuden kodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota kesävaimoa, jos et aio huolehtia siitä myös kesän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota kesävaimoa, jos et aio huolehtia siitä myös kesän jälkeen.
Ruokintaan tottunut vaimo ei selviä yksin luonnossa.
EVA, Elinkeinoelämän Valtuuskunta, etujärjestö
Taajamissa vaimot on pidettävä kytkettyinä.
Mikä avuksi kun meidän narttu läähättää ihan jatkuvasti?
Luovuin luonnevikaisesta vaimostani pitovaikeuksien vuoksi. Kovin resurssiagressiivinen ja dominoiva tapaus.
Luonnetestissä: Vaimon toimintakyky 0, Vaimon terävyys: Suuri jäljelle jäävin hyökkäyshaluin, Puolustushalu: Hillitsemätön, Taisteluhalu: Suuri, Hermorakenne: Erittäin hermostunut, Temperamentti: Häiritsevän vilkas, Kovuus: Kova, Luoksepäästävyys: Selvästi pidättyväinen ja yrittää purra, Laukausvarma.
EVA?