Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti kotona vielä kun nuorin lapsi eskarissa, herättääkö ko. tilanne sinussa jotain erityisiä ajatuksia vai onko

Vierailija
03.09.2018 |

mielestäsi vain yksi tapa järjestää perheen elämä ja lastenhoito siinä kuin muutkin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kotona vielä, vaikka lapset ovat alakoulussa jo. Olen työttömänä ja etsin töitä.

Vierailija
2/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku varmaan luulee, että minäkin olen "vain kotona" kun nuorin eskarissa... no opiskelen kyllä. välillä käyn iltaisin koululla, mutta suurin osa etäopiskelen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä mitään ajatuksia. Kukin tehköön kuten huvittaa. Aivan liikaa ihmiset miettii muiden ratkaisuja..

Minä käyn töissä mutta lapsi ei ole paljoa päiväkodissa, ihmiset jotka ei minua ja meidän elämää tunne on arvostellut kun olen "vaan" kotona (päivät kyllä, öisin töissä). Enpä ole enää jaksanut kenellekään meidän kuvioita selventää kun ei se muille kuulu ja aina tulee joku uusi jolla "herää jotain erityisiä ajatuksia".

Vierailija
4/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös yksi tapa järjestää perheen elämä ja lastenhoito kuin muutkin. Minä teen töitä kotona ja samalla pidän huolen perheestäni.

Vierailija
5/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi herättää jotain erityistä, sen äidin ja perheen valinta ja elämä eikä sitä tarvitse muiden ihmetellä.

Vierailija
6/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kannalta paras ratkaisu!

Vierailija
7/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ratkaisu etenkin, jos toisella vanhemmalla on työ, jonka vuoksi joutuu olemaan paljon pois kotoa.

Vierailija
8/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi herättää jotain erityistä, sen äidin ja perheen valinta ja elämä eikä sitä tarvitse muiden ihmetellä.

Eiköhän sen pitäisi ensisijaisesti kuitenkin olla sen maksajan valinta. Tietysti jos äiti rahoittaa elämänsä itse esimerkiksi pääomatuloilla, niin silloin se on hänen päätöksensä.

Vierailija
9/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sen pitäisi ensisijaisesti kuitenkin olla sen maksajan valinta. Tietysti jos äiti rahoittaa elämänsä itse esimerkiksi pääomatuloilla, niin silloin se on hänen päätöksensä.

No jos äiti on kotona eikä ole esim. ilmoittautunut työttömäksi niin eipä sitä silloin mitään yhteiskunnan tukia saa, että etpä sinä ainakaan tuossa tilanteessa joudu maksajaksi ;)

Vierailija
10/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksua, kun eskariin täytyy vielä kuljettaa lasta.

Koululaiset saa mennä jo itse, eli äiti voi halutessaan käydä rauhassa töissä tai opiskelemassa päivisin, kun ei tarvitse kuskailla lapsia.

Aivan järjetöntä väsyttää koko perhe siinä päiväkotirumbassa ja levottomassa elämässä jossa molemmat vanhemmat ryntäilevät sinnetänne, jos toisen aikuisen on mahdollista olla kotona ja pitää kotielämä sillä tavalla ”rauhoitettuna”.

Vierailija
11/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskaritunnit kuuluvat nykyään oppivelvollisuuteen, eli on pakollinen vaikka molemmat vanhemmat vetäis lonkkaa kotona. Noin puolet hoitopäivästä.

Vierailija
12/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eskaritunnit kuuluvat nykyään oppivelvollisuuteen, eli on pakollinen vaikka molemmat vanhemmat vetäis lonkkaa kotona. Noin puolet hoitopäivästä.

Millähän tavalla tämä nyt liittyy alkuperäiseen aloitukseen?