Jos näkisit että joku käyttää Muumin päivä- mukia tuhkakuppina, niin mikä olisi reaktiosi? Pahoittaisitko mielesi?
Kommentit (16)
Thaimaassa tehty krääsä on juuri tuota varten
Paljos se maksoi? 40e? Sanoisin että rikas ihminen, kun on varaa tupakoida ja käyttää kallista mukia tuhkakuppina.
Mulle ihan sama mitä joku omalle omaisuudelleen tekee. Käyttäköön vaikka Wirkkalan Kanttarelli-maljakkoa.
Siis jos tällainen kuva vartavasten jaetaan netissä, missä sitä muumimukia käytetään tuhkakuppina, niin kyllähän se kertoo jo paljon siitä kuvan jakajasta ja hänen intresseistään.
Harmi kun en polta :/ Olisin heti tarttunut ideaan.
Voisin itsekin käyttää. Muumimukit on liian pieniä kahvimukeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Paljos se maksoi? 40e? Sanoisin että rikas ihminen, kun on varaa tupakoida ja käyttää kallista mukia tuhkakuppina.
Mukit maksavat kympin kappale tarjouksessa.
Tuskin näen kenenkään käyttävän tuhkiksena mitään, koska tuttavani eivät polta. Mulla on viisas suku ja viisaat ystävät. Ei niistä kukaan taida myöskään kerätä Muumi-mukeja, vaikka kaikilla on niitä kaapit täynnä, koska mummot ja vaarit tuovat.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan sama mitä joku omalle omaisuudelleen tekee. Käyttäköön vaikka Wirkkalan Kanttarelli-maljakkoa.
Jos ois vuoden -47 tai -57 maljakko, mä yrittäisin kyl vaihtaa tyhjään lasipurkkiin. Jos se tupakoija haluis vaik tuhkiksen, jossa kansi ja kaikkee. Eli jos joku tuntee sellasen tuhkiksen omaavan ihmisen, ottakaa muhun yhteyttä.
Vaikka en tupakointia kannata, niin käyhän tuollainen jo taiteellisesta kannanotosta. 😂
Eikös muumimukeille ole toinen, puolivirallinen käyttökohde? Ainakin ruotsinkieliset tuntevat käsitteen "muminmuggsmetoden". Vihje: lesboparien hedelmöitys"hoito".
Luulen että keräilijät vaan tykkää hyvää kun noita mukeja rikotaan tai paskotaan muilla tavoilla, sitä arvokkaampihan se muki on mitä vähemmän niitä on priimakunnossa kierrossa
Vierailija kirjoitti:
Eikös muumimukeille ole toinen, puolivirallinen käyttökohde? Ainakin ruotsinkieliset tuntevat käsitteen "muminmuggsmetoden". Vihje: lesboparien hedelmöitys"hoito".
Mikäs se idea siinä?? Sekö, että Tove Jansson oli myös samaa väkeä?
Kyllä en tiedä miten siinä sitten mahtaisi käydä. Tulisiko halvaus tai syrämenpysährys. Unet varmaan ainakin menis.