Mitä epäterveellistä suolaista ostaisin?
Tekis mieli jotain rasvaista. Ideoita? Ehkä ei sipsiä, se on liian kuivaa.
Kommentit (21)
Osta kinkku, paista uunissa ja dippaa sen jälkeen leipää kuumaan kinkkurasvaan.
Pasteijoita.
Itse tykkään fetalla täytetyistä, mutta löytyy kinkkujuusto ja sitten ihan perinteiset muna-riisi ja lihapasteijat.
Jos siis tosi helpolla haluaa päästä. Ei muuta kuin hetkeksi mikroon. Vähän enemmän vaivannäköä vaatii pakastepitsa eli uuni on laitettava päälle, pakkaus revittävä auki ja pitsa pellille. Se täytyy myös muistaa ottaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Tee lämppäreitä
Siis bändejä, jotka pitävät yleisön kiinnostuksen yllä heidän odotellessaan pääesiintyjää lavalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee lämppäreitä
Siis bändejä, jotka pitävät yleisön kiinnostuksen yllä heidän odotellessaan pääesiintyjää lavalle?
Joo, just niitä. Vai, hmmm, voisikohan lämppärillä olla jokin muukin ruokaan liittyvä merkitys kun ruokakeskustelussa ollaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee lämppäreitä
Siis bändejä, jotka pitävät yleisön kiinnostuksen yllä heidän odotellessaan pääesiintyjää lavalle?
Joo, just niitä. Vai, hmmm, voisikohan lämppärillä olla jokin muukin ruokaan liittyvä merkitys kun ruokakeskustelussa ollaan?
Miten niin muuKIN?
Eihän se ensimmäinen tulkinta liittynyt mitenkään ruokaan.
Raakasuolaa voissa paistettuna.