Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko valkosipuli vähän out nykyään?

Vierailija
02.09.2018 |

Minun havaintojeni mukaan sitä ei oikein oteta enää pizzoihin, eikä ruokiinkaan niin innokkaasti käytetä enää tällä vuosituhannella? Vai onko joku eri mieltä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä chiliä alettu KOROSTAMAAN enemmän resepteissä kuin valkosipulia, ja kurkumaa sekä inkivääriä juuri nyt, mutta kestosuosikki se valkosipuli silti on ja nythän täältä Suomestakin saa vaikka mitä valkosipulilajikkeita.

Vierailija
22/28 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä chiliä alettu KOROSTAMAAN enemmän resepteissä kuin valkosipulia, ja kurkumaa sekä inkivääriä juuri nyt, mutta kestosuosikki se valkosipuli silti on ja nythän täältä Suomestakin saa vaikka mitä valkosipulilajikkeita.

Onneksi se kaikkein pahin chilibuumi on kuitenkin hellittänyt senverran että sitäkin osataan käyttää maltillisesti. Viime vuosikymmenellä monikin tuttu tarjoili ruokaa missä ei maistunut kuin chili ja silmät alkoivat vuotaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän edelleen, koska olen muodikkaalle chilille allerginen. On tosi ikävää, että joka paikkaan ängetään chiliä, jopa pakastewokkisekoituksiin. Jää nekin herkut syömättä.

Vierailija
24/28 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän mausteista, mutta en tulisuudesta, siksi ei minullekaan chili maistu. Valkosipuli taas kyllä!

Trendit on niille, joilla ei ole omaa makua.

Vierailija
25/28 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän mausteista, mutta en tulisuudesta, siksi ei minullekaan chili maistu. Valkosipuli taas kyllä!

Trendit on niille, joilla ei ole omaa makua.

Minä pidän tulisuudesta mutta en siitä että ruoka mätetään täyteen chiliä niin ettei muuta makua enää ole.

Vierailija
26/28 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipulia on käytetty jo tuhansia vuosia, joten ei sitä nyt minkään muodin vuoksi muutamassa vuodessa unohdeta. Monien maiden ruokakulttuuriin se kuuluu olennaisena osana. Pieni määrä valkosipulia uppoaa moniin maukkaisiin ruokiin yhtenä ainesosana, ei sitä tarvitse kahmalokaupalla ruokiin lisätä. Kaikille ei valkosipuli käy, mutta kyllä siihen tottuminen on usein asennekysymys.

Vierailija
27/28 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on. Olen aina inhonnut valkosipulia.

Vierailija
28/28 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen söin kebablihaa runsaalla valkosipulilla eikä parempaa herkkua minulle löydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan