Onko valkosipuli vähän out nykyään?
Minun havaintojeni mukaan sitä ei oikein oteta enää pizzoihin, eikä ruokiinkaan niin innokkaasti käytetä enää tällä vuosituhannella? Vai onko joku eri mieltä?
Kommentit (28)
Ei ole out, päinvastoin, sitä tulee laitettua ihan liikaa joka ruokaan. No ainakin lapset tottuu :D
Rasistinen sana valkosipuli, ihan kuin valkoihoiset olisivat jotain sipuleita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole out, päinvastoin, sitä tulee laitettua ihan liikaa joka ruokaan. No ainakin lapset tottuu :D
Paskalta haiseminen on sinusta joku naurunasia...?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Trendiravintoloissa on ihan muut innostuksen kohteet nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Rasistinen sana valkosipuli, ihan kuin valkoihoiset olisivat jotain sipuleita.
Itseäni jännittää enemmän puna- ja keltasipulin mainitseminen.
Nam nam, meillä kaikki tykkää. Terveellistä herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko sinulla on aivokasvain tai aineenvaihdunnan häiriötila, mutta valkosipuli ja paska haisevat aivan erilaisille.
Vähän ot, mutta kypsennettävään ruokaan voi laittaa reilustikin, sitä en vain tajua että johonkin tsatsikiin tms laitetaan 5 kynttä pariin desiin jugurttia.
Ja tosiaan, muut trendit jyllää ja överivalkosipuli ei nyt ole in.
Kaikki on pois muodista ja tullaan lopulta kieltämään.
Kaikki valkoinen on pois muodista ja tullaan lopulta kieltämään.
Täytyy syödä jotta vampyyrit pysyy loitolla.
Jännää, että mausteetkin voivat olla in tai out...
Samaa mieltä, mutta itse fanitan sitä edelleen aivan samaan tapaan! Kaipaan sellaisia puu-uunissa tehtyjä valkosipulipizzoja A-oluen kera punavalkoruutuisilta pöytäliinoilta.
Välillä teen katkarapusalaattia valkosipulilla mutta en laita siihen kuin yhden kynnen.Ei haise eli se määrä mitä käytetään antaa liika hajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen matkustellut paljon ja nähnyt ja kokenut kaikenlaista, mutta paskalle haisevaa valkosipulia en ole vielä löytänyt.
Ei valkosiåuli ole out, se on vaan arkipäiväistynyt yhdelksi osaksi ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaviinin lipittäjän hengitys vasta pahalle haisee, kuin tunkio.
Ap ei taida pahemmin matkustella? :D
Sitä paitsi lämpimien maiden väki käyttää paljon valkosipulia ruuissa koska sen haju tihkuu ihon läpi ja se pitää hyttyset, ampiaiset ja muut pistävät elukat loitolla. Etenkin Etelä-Euroopasta Lähi-Itään.
On tai ei, mulle maistuu!