Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut huonoa hoitoa terveyskeskuksessa?

Vierailija
02.09.2018 |

Niin.

Oletko saanut huonoa hoitoa terveyskeskuksessa?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin

Vierailija
2/6 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanu. Influenssan yhteydessä puhkes astma ja olisin tarvinnu hoitavan astmasuihkeen avaavan lisäksi mutta lääkäri keskittyi saarnaamaan panadolin vaaroista oikean lääkkeen määräämisen sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on tehty jo niin monta aloitusta. Miksi et lue niitä vanhoja ketjuja vaan teet jälleen uuden?

Vierailija
4/6 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut todella hyvää hoitoa terveyskeskuksessa. Olen yrittäjä ja minulla ei ole työterveyshuoltoa, mutta käyn terveysaseman kautta kerran vuodessa kattavissa labrakokeissa ja lääkärillä. Siellä mm. huomattiin asia, mitä yksityisellä ei oltu huomattu tai siitä ei oltu välitetty ollenkaan. Yksityisellä olen käynyt aikaa ennen yrittäjyyttä useamman vuoden. Lääkäriin/hoitajalle saa aina ajan ongelmitta, palvelu on ollut erinomaista ja hyvin huolellista.

Myös lapseni ovat saaneet aina ihan parasta mahdollista hoitoa lastentauteihinsa aikanaan.

Myös kunnallinen hammashuolto on toiminut moitteettomasti.

Vierailija
5/6 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuttuani ääreishermostotulehdukseen otettiin vain verikoe kun siitä ei mitään löytynyt hoitajat käskivät lähteä kotiin, lääkäri ei vaivautunut edes katsomaan.Illalla olin jo niin huonossa kunnossa etten kyennyt kävelemään kun oli pakko mennä takaisin.Onneksi oli toinen lääkäri joka pisti pikana ambulanssilla keskussairaalaan ja pääsin tiputukseen joka oli toisten ihmisten vasta-ainetta kun omani kävivät minua vastaan.

Vierailija
6/6 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

monentasoista säheltäjää terkkarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän