Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkat myöhässä, testi negatiivinen

Odottavan aika on pitkä?
02.09.2018 |

Ollaan yritetty lasta vasta parin kierron verran, ja nyt menkat on myöhässä. Koska minulla on niin epäsäännöllinen kierto, voin sanoa vain, että ne ovat myöhässä 2-9 päivää. Yleensä kiertoni on ollut enemminkin liian lyhyt, ei koskaan näin pitkä. Raskaustesti näyttää negatiivista. Yleensä kierrossani on tiputteluvuoto tasan viikko ennen menkkoja, mutta nyt sitä ei ole tullut. Kuinka kauan pitäisi tehdä näitä kotitestejä jos menkkoja ei kuulu? Eli milloin lääkäriin? Olisi tosi tärkeää tietää mahdollisimman pian raskaudesta, koska nyt kävi tällä viikolla ilmi työjuttuja, joihin asia tulee vaikuttamaan. Onko muilla kokemuksia tästä? Tein sekä CB "aikaisen" testin että YA-testin. Kumpikin siis näyttää negaa. Selvät PMS oireet kuitenkin olleet jo viikon (rintojen turvotus, väsymys, mieliala jne.) Voiko tämä johtua siitä, kun niin kovasti mietin asiaa, eli olenko itse saanut menkkani myöhästymään stressillä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla epäsäännöllinen kierto 40-50 päivää, kuukautiset oli siis ylittynyt yli 2 viikolla tuosta 50 päivästä ennen kuin epäilin raskautta. Toivottu oli, joten ei mitään kiirettä testiä tehdä. Odottele viikko ja toinenkin ja tee testi uudelleen.

Vierailija
2/3 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up