Sprite vs. 7up
Kumpaako juot? Itse juon mielummin 7uppia koska Spritestä jää suuhun ihmeellinen limakerros. Sokerittomassa ei ole samaa ongelmaa, ainakaan yhtä pahana.
Kommentit (9)
Nuohan ovat periaatteessa yksi ja sama, kuten myös Mountain Dew. Taitaa olla sama valmistajakin.
7up on mun mielestä makeampaa. Sprite on turhan hapokasta. Sama kun Pepsi pehmeämmän makusta kun Coca Cola.
Eihän Sritea saa enää alkuperäisenä, jolloin se oli älyttömän hyvää! Nyt siihen on laitettu makeutusainetta, mikä tekee siitä p----n makuista.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Sritea saa enää alkuperäisenä, jolloin se oli älyttömän hyvää! Nyt siihen on laitettu makeutusainetta, mikä tekee siitä p----n makuista.
Ostin tuossa äsken pitkästä aikaa 7upia ja nykyään sekin on jatkettu makeutusaineella, jotta saadaan kalorit alemmas... Ei ole niin hyvää enää. :-/
Tölkissä kaikki on hyviä, kun on tarpeeksi hiilihappoa. Muovipullossa Sprite ei ole hyvää, mutta 7up on.
7up edustaa enemmän sitruunaa kuin sprite. Tosin syön mielummin sitruunaan kuorineen vaikka englantilaisen mummon tyyliin kuten he syövät metrossa kuorineen greippiä.
Ja nimi on parempi, jos haluaa olla sooda aivo niin kyllä 7päivän uppi on parempi.
No tottakai 7up.
On sprite taas ihan hyvää mutta mulla jälkimaku on 🤢Kuvottava mutta joskus ei tule ällöttävää jälkimakua.
7up on parempi koska se on ns väkevää mutta sprite tylsä. jääkaapissa 3-4 tuntia ollut 7up ei ole enää niin hyvä.
En osaa sanoa, kun juon vain sokerittomia