Vuosi sitten kysymäni vanhojentanssipari haluaakin tanssia sen tyttökaverin kanssa
Kiva lähteä nyt uudestaan etsii paria, kun melkein kaikilla on jo pari.
Kommentit (10)
Kenen kanssa tämä tyttökaveri oli luvannut tanssia? Siellä vapaa pari. Kummipojalla oli kaksi paria yhtäaikaa vuorotellen, kun pojista oli pulaa.
Sekin olis mieluummin halunnut tanssia sen toisen kanssa, niin musta tuntuu kuin olisin joku toinen palkinto...
En osallistunut. Oli turhaa rahanmenoa. Sijoitin rahat.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä rahat? Ei mulla ainakaan ole omaa rahaa tuohon laittaa
Ja haluan tanssia
Et tarjonnut pillua, se toinen anto. Kova skaba pojista nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Sekin olis mieluummin halunnut tanssia sen toisen kanssa, niin musta tuntuu kuin olisin joku toinen palkinto...
Eikö vanhojen tanssit ole vain tanssit? Eikä mikään suuri deittailutapahtuma?
Jos noita tansseja vetävät opet olis viisaita, ne jakaisivat tanssiparit vasta siellä ekalla kokoontumiskerralla ja ihan ite. Loppuisi tämä vuosia etukäteen kysyminen. Joku oli kuulemma sopinut parinsa jo yläkoulun kasiluokalla.
Jos opet jakaisi parit, vähenisi myös ujojen ihmisten stressaaminen parin hankkimisesta. Aika mahdoton rasti ujoille lähteä kyselemään paria.
Vierailija kirjoitti:
Jos noita tansseja vetävät opet olis viisaita, ne jakaisivat tanssiparit vasta siellä ekalla kokoontumiskerralla ja ihan ite. Loppuisi tämä vuosia etukäteen kysyminen. Joku oli kuulemma sopinut parinsa jo yläkoulun kasiluokalla.
Jos opet jakaisi parit, vähenisi myös ujojen ihmisten stressaaminen parin hankkimisesta. Aika mahdoton rasti ujoille lähteä kyselemään paria.
Eivät olisi viisaita silloin. Viisasta olisi pitää joku infotilaisuus wanhoista ja siellä parittomat voisivat sopia parit. Jos joku haluaa tanssia esim kaverinsa kanssa, ei ole mitään järkeä että opettaja arpoo parit vain sen takia, että osa ei saa aikaiseksi kysyä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä rahat? Ei mulla ainakaan ole omaa rahaa tuohon laittaa
Ja haluan tanssia
No mene johonkin lavatansseihin. Ei tarvitse hankkia helvetin kallista pukua.
Etkö voinut alkaa itse seurustella sen kanssa niin olisit varmistanut parin itsellesi? Amatööri!