Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu pahalta olla epäonnistunut kasvattaja

Vierailija
01.09.2018 |

Pojasta tuli homo, vaikka kaikkeni tein kasvatuksen suhteen. Kaikki vaiva meni ihan hukkaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa sinun kasvatuksessasi olla sitä vikaa, jos jossakin.

Mutta tämä nyt on vain surkea provo.

Vierailija
2/11 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa sinun kasvatuksessasi olla sitä vikaa, jos jossakin.

Mutta tämä nyt on vain surkea provo.

Provo tai ei, tällaisia per*seitä on vanhempina oikeasti on. Omakin isä hakkasi kun äidille sanoin että olen bi.... enkä huomannut että isä oli tullut paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojasta tuli homo, vaikka kaikkeni tein kasvatuksen suhteen. Kaikki vaiva meni ihan hukkaan.

Mitä  h-e-l-v-e-t-t-i-ä mä just luin? - Kuule se lapsesi homous johtuu, jostain aivan muusta kuin sinsuta tai kenenstäkään muusta. Toiseksi. Voisit olla iloinen, että lapsesi on asiam halunnut ja uskaltanut sinulle kertoa, koska en voi välttyä mielikuvalta, että suhtaudut homoseksuaaleihin, vähintäänkin hieman ennakkoluuloisesti ja tuomitsevasti. 

Vierailija
4/11 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni hävettäisi enemmän se, jos pojasta tulisi perussuomalainen. 

Vierailija
5/11 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni hävettäisi enemmän se, jos pojasta tulisi perussuomalainen. [/quote

Onhan sitä myös perssuomalaisiakin homoja... Mutta joo ymmärsin pinttisi

Vierailija
6/11 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykkäisi että lapsistani tulisi homoja tai lesboja.Mutta se on minun mielipiteeni.Kaikki saavat olla mitä ovat ei kai sille voi mitään.

Vierailija
7/11 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kumminkaan ole narkki tai poliisin rekkareissa? Tai käy häiriköimässä nutalla?

Vierailija
8/11 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä  h-e-l-v-e-t-t-i-ä mä just luin? - Kuule se lapsesi homous johtuu, jostain aivan muusta kuin sinsuta tai kenenstäkään muusta. Toiseksi. Voisit olla iloinen, että lapsesi on asiam halunnut ja uskaltanut sinulle kertoa, koska en voi välttyä mielikuvalta, että suhtaudut homoseksuaaleihin, vähintäänkin hieman ennakkoluuloisesti ja tuomitsevasti. 

Kokemukseen perustava tieto ja mielipiteen ilmaisu ilman juridiikkaa ei ole "tuomitsemista"

Vierailija
9/11 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseen perustava tieto ja mielipiteen ilmaisu ilman juridiikkaa ei ole "tuomitsemista"

????

Vierailija
10/11 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu. Älykäs, mutta tyhmä lopulta. Ampuu omiansa jalkaan ja uskoo pskaan. Kukaan ei ole täydellinen, tyhmät usein inhimillisiä kuitenkin.

Vierailija
11/11 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tykkäisi että lapsistani tulisi homoja tai lesboja.Mutta se on minun mielipiteeni.Kaikki saavat olla mitä ovat ei kai sille voi mitään.

Ei se mitään. En ninäkään tykkäisi jos oma vanhempani olisi noin ennakkoluuloinen.