Onko toi Benjamin Peltonen ihan hetsku vai joku muu?
Olisi Robiniakin parempi edustaja Euroviisuihin :)
Kommentit (20)
Jos on iloinen ja ulospäin suuntautunut, niin miksi oletetaan, että on homo?
"- Olen täysin sinkku. Joku juuri sanoi, etten kerro paljoa yksityiselämästäni. Mutta ei siellä tapahdu mitään, ei ole mitään kerrottavaa. Totta kai toivoo kumppania jossain kohtaa, mutta tässä kohtaa mä elän suhteessa mun studioni kanssa. Se on vähän säälittävää, Benjamin naurahtaa."
21-vuotiaat heteromiehet puhuvat 99 %:n todennäköisyydellä tyttöystävästä, ei kumppanista.
Vierailija kirjoitti:
Jos on iloinen ja ulospäin suuntautunut, niin miksi oletetaan, että on homo?
Siksi, että se on homo
Entäs Isac Elliot? Mikä mahtaa olla hänen suuntautumisensa?
Vierailija kirjoitti:
Samaa sarjaa ku Benkku
Vierailija kirjoitti:
"- Olen täysin sinkku. Joku juuri sanoi, etten kerro paljoa yksityiselämästäni. Mutta ei siellä tapahdu mitään, ei ole mitään kerrottavaa. Totta kai toivoo kumppania jossain kohtaa, mutta tässä kohtaa mä elän suhteessa mun studioni kanssa. Se on vähän säälittävää, Benjamin naurahtaa."
21-vuotiaat heteromiehet puhuvat 99 %:n todennäköisyydellä tyttöystävästä, ei kumppanista.
Tiesitkö että 99% haastattelijoista muuttaa paljon yksityiskohtia jaastatteluissaan. Esimerkiksi tässä Benskun vastausta on voitu muuttaa tarkoituksella sukupuolineutraalimmaksi, vaikka Bensku itse olisi puhunut tyttöystävästä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin esittelee tyttöystäväänsä sillointällöin Instassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin esittelee tyttöystäväänsä sillointällöin Instassa.
No tota se on kyllä sen sisko :D johan bombbasi :D
Miehet aina kateellisina väittävät komeita miehiä homppeleiksi. Kyllähän Benkku ja Robin ovat 100% heteroita ja sehän teitä miehiä harmittaa.
eikös se Benjamin tullut jo aikaa sitten kaapista ulos, ei ole hetero, jos sillä nyt jollekin jotain väliä on.
Työkaveri kutsuu homoja veijareiks 😃 muistan lukeneeni, että Benjamin tuli joskus kaapista ulos ja on veijari.
Kyllähän Benjamin TTK.ssakin kertoi miten feikiltä hänen uransa alku tuntui kun lauloi tytöistä vaikka on homo.
Onhan se tullut kaapista jo aikoja sitten, mitä ihmettä tällä taas horistaan?
https://www.apu.fi/artikkelit/benjamin-peltonen-vapautui-kaapista-tulos…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että 99% haastattelijoista muuttaa paljon yksityiskohtia jaastatteluissaan. Esimerkiksi tässä Benskun vastausta on voitu muuttaa tarkoituksella sukupuolineutraalimmaksi, vaikka Bensku itse olisi puhunut tyttöystävästä.
Onko nyt tyttöystävä sanana poliittisesti epäkorrekti?
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina kateellisina väittävät komeita miehiä homppeleiksi. Kyllähän Benkku ja Robin ovat 100% heteroita ja sehän teitä miehiä harmittaa.
No kyllä heteromiehiä harmittaa, kun jollakin on gay. Meillä on vain misery.
Iltalehti 13.5.2022
Benjamin Peltonen avautuu sek.... s istä ja fantasioista podcastissa:
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri kutsuu homoja veijareiks 😃 muistan lukeneeni, että Benjamin tuli joskus kaapista ulos ja on veijari.
Puppeli on veijari - haaroissaan sojottaa heijari
alan baarissa sanoo: "Hei Jari!" - se on homo se gay-Jari
pimeä puisto, ei näy ketään - tuhkaluukkuun vetää toista setää...
No ei varmaan ole hetskua nähnytkään... :D