Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joikos miehesi eilen alkoholia

Vierailija
01.09.2018 |

Kuinka paljon, ja mitä on tehnyt jo tänään?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juonut. Minä join pari olutta. Tuossahan tuo Areenasta tuijoottaa rikossarjaa. Minä oon laittanu ruokaa, pyykit koneeseen ja kohta imurointi. Miehellä on jotai prpjekteja pihalla. Mä lähden koiran sienimetsään kunhan tässä saa aikaseksi.

Vierailija
2/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei ole kun olen hetero, mutta muija joi taas "sivistyneesti" viiniä ja kiukutteli. Tänään ei ole vielä saanut persettään ylös sängystä vaan kuorsaa kuin tukkijätkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join olutta, lonkeroa ja brändiä. Tänään olen pyörinyt pari tuntia täällä palstalla. Naisystävä joi pullon valkoviiniä. Nyt hän valittaa, että pitääkö siellä AV-palstalla pyöriä koko ajan, voisin kuulemma tehdä jotain järkevääkin 😀.

Vierailija
4/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juonut. Minä join pari olutta. Tuossahan tuo Areenasta tuijoottaa rikossarjaa. Minä oon laittanu ruokaa, pyykit koneeseen ja kohta imurointi. Miehellä on jotai prpjekteja pihalla. Mä lähden koiran sienimetsään kunhan tässä saa aikaseksi.

Jaa, no mix sitten vastasit tähän? Kokeaksesi paremmuutta? EI ONNISTUNUT.

Vierailija
5/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no mix sitten vastasit tähän? Kokeaksesi paremmuutta? EI ONNISTUNUT.

Kysyit, että joikos miehesi. Siihen voi vastata, että kyllä tai ei. Eli ihan vaan vastasin kysymykseesi.

Lohduttaako, että jos olisin vastannut 5 vuotta sitten samaan kysymykseen, vastaus olisi mennyt, että joi, en tiedä määrää mutta paljon, on sammuneena sohvalla, kunhan herää, alkaa kärttämään kauppalyytiä ja alkaa riehumaan jos en suostu.

Paremmuutta en tosiaan tunne. Olin helvet in typerä kun en siitä lähtenyr aiemmin. Mutta läksin ja se elämä on entistä elämää.

Vierailija
6/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi. Tuli neljältä kotiin. Nukkuu edelleen.

Vierailija
7/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juonut mitään. Tänään ulkoillaan ja käydään leffassa.

Vierailija
8/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, puoliksi kanssani pullollisen Saint Emilion Chateau de la Nauve 2015 erittäin hyvää punaviiniä.

Mitä on tehnyt tänään? Samaa kun minä; herännyt, syönyt aamiasta, lukenut päivän lehdet ja nyt olemme lähdössä katselemaan kuntosalilaitteita uuteen fitness-huoneeseemme.

Vierailija
9/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais just ennen puoltayötä ehtiä lasillisen valkkaria ottaa. Tuli tänne mökille puoli kaksitoista ja otettiin lasilliset kuistilla ennen kuin mentiin nukkumaan.

Ei ole tehnyt paljoakaan vielä tänään, koska ei tarvitse.

Vierailija
10/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juonut, koska ei juo. Tänään taidetaan korjailla autoa, pelailla pelejä ja katsella leffoja.

Vierailija
11/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tota nyt juomiseksi niin voi sanoa, kun naukkaili vain yhden ”salkullisen” karjalaa.

Vierailija
12/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Vierailija
13/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän kaljaa vissiin joi. On tänään rakentanut terraariota uudelle perheenjäsenelle, joka tulee kuukauden päästä.

Vierailija
14/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Menimme illalla yhdessä nukkumaan tai no "nukkumaan", ja hän lähti seiskaksi aamulla töihin.

Vierailija
15/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi kaljan.

Vierailija
16/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdeksän kaljaa vissiin joi. On tänään rakentanut terraariota uudelle perheenjäsenelle, joka tulee kuukauden päästä.

Ei vauvoja missään terraarioissa pidetä, mutta onnea silti.

Vierailija
17/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vauvoja missään terraarioissa pidetä, mutta onnea silti.

Kuka vauvasta puhui? Meillä lemmikitkin ovat perheenjäseniä.

Vierailija
18/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joipas kyllä, ja minä kanssa. Jaoimme punaviinipullon.

Vierailija
19/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juonut mitään enkä minäkään. Vettä meni sitäkin enemmän saunan päälle

Vierailija
20/25 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juonut. Tänään on tehnyt aamiaisen, siivonnut keittiön, laittanut patterit lapsen kauko-ohjattavaan autoon ja tällä hetkellä imuroi.