Stockmannin maine
Monta, MONTA vuotta sitten Stockmann oli sellainen hienostokauppa.
Siellä kävi ostoksilla ruotsinkieliset hienosto mammat. Tavallinen tollo kävi harvoin, kallis kauppa oli. Sieltä sai hienoja tavaroita, varsinkin ruoka-aneita joita ei muista kaupoista löytynyt.
Myyjät karsoivat kieroon jos sinne farkut jalassa meni, tyyliin ei tuo mitään osta kuitenkaan.
Onko tämä nykyaikana satua vai totta?
Kommentit (23)
kaunis, avara, siisti (vrt Anttila, joka ei edes ole edullinen enää). Aina vähän erilaista tavaraa kuin muualla. Mä olen saanut aina hyvää ja ystävällistä palvelua, vaikka olen mennyt 2. vaatteissa ostoksille päinvastoin kuin Sokoksella, jossa ainakaan kempparimyyjät eivät edes noteeraa mikäli asiakas ei ole 50-kymppinen, kiliseväkoruinen minkkiturkkitäti.
Keskustan Stockalla on oma henkensä, etenkin joulunaikaan, mun mieleen tulee lähinnä Macy' s NYCissä.
löytyy sekä karvalakkimallia että vähän parempaa... Ja lapsiperheiden kannalta paras varustelu; Helsingissä esim. kaksi hoitohuonetta, lapsiparkki, mukavasti tilaa vaunuille ravintolassa jne. Eli kyllä se nykyään on ihan yhtäpaljon av-mammojen kauppa ja treffipaikka kuin paremman väen ostosmekka... Ja palvelukin pelaa, viimeksi eilen kassaneiti itse tarjoutui ja kantoi mun tarjottimen pöytään kun mulla oli vauva kantoliinassa
eikä mikään kämäinen pulju. Tokikaan se ei nyt mitään Madonnaa vedä valikoiman puolesta.