Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissan omistavat ihmiset ovat keskimääräistä onnellisempia

Vierailija
31.08.2018 |

Onnelliset ihmiset masentuvat useammin ja herkemmin kuin muut. Sinsi ne ihmiset joilla on kissa tavataan enemmän masennusta kuin niill ihmisillä joilla ei ole kissoja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO enpä tiedä. Mulla on kaksi narisijaa ja silti olen masennuksen partaalla ja ahistaa jatkuvasti.

Vierailija
2/6 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 20v kissa, joka kuoli pari v sitten. Siitä oli ainoastaan iloa mulle. Se eli onnellusen ja terveen elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO enpä tiedä. Mulla on kaksi narisijaa ja silti olen masennuksen partaalla ja ahistaa jatkuvasti.

Luitko pelkän otsikon vai koko pakinan? Johan minä selitin (facepalm)

Ap

Vierailija
4/6 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi yksinäinen ja onneton. Tuo vieressä kehräävä karvapallo tuo paljon iloa...

Vierailija
5/6 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa syödään kissan lihaa.

Kiinassa on salakerho joka verkostoi yhdessä ja he kilpailevat että ketä tekee parasta kissan lihaa ja he vaihtavat reseptejä ja parhaimmat pisteet saa kuin varastetaan sinkkunaisen kissa ja väitetään se karanneeksi, tällöin he saavat parhaimmat reseptit.

Kissa tulee 1/3 kamelista 1/3sapelihammastiikeristä(smilodon) ja 1/3 rotasta. Kissat ovat läsniä eläimiä mutta ei orjia mutta alakanttiin heidän pitäisi mennä koiran rinnalla. Koira ei ole orja tai hevonen. Kameli on orja.

Kissa tehtiin edustavaksi eläimeksi kuninkaallisille egyptin historian aikana jotta he voisivat opettaa ihmisille että kissat kuuluvat viellä kotiin ja ovat eläimiä mutta kamelit ovat orjia. Tämä oli tarkoitus mutta paljon kunnioitusta siinä emme näe. Haluaisin nähdä enemmän.

Vierailija
6/6 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan panda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi