Oisko tää kiva mekko
ja oon hieman ylipainoinen, mutta haluaisin mekon, tuosta sopisi suurin koko, onko liian hieno mekko? Entä pituus? Mitenköhän palautus jos ei ole zaraa lähimailla.
https://www.zara.com/fi/en/pleated-midi-dress-p04437274.html?v1=7170107…
Kommentit (35)
niin joo, tuo materiaali mietityttää....
oon 170cm
ap
No ei todellakaan ole liian hieno.
Ylipainoisille sopii usein parhaiten yläosasta kietaisuleikatut polvipituiset mekot.
Oikein kiva, ja liian hieno ehkä metsäretkelle.
Vierailija kirjoitti:
oon 170cm
ap
Jos linkin malli on myös 170 cm, niin hänen painonsa on vähän päälle 50 kg.
Kannattaa ottaa se huomioon noita katalogeja katsellessa.
Oikein kiva mekko mun mielestä, ja asusteilla saa tilanteeseen kuin tilanteeseen sopivia muunnoksia. Osta ihmeessä.
Vierailija kirjoitti:
oon 170cm
ap
Jos olet 170 niin ei ongelmaa.
Mun mielestä vähän tylsä ja "saunatakkimainen".. Tuo värikin on vähän mitäänsanomaton.
Toisaalta malliltaan aika ok. Jos et paljon mekkoja muuten käytä, niin ehkä tästä olisi hyvä aloittaa.
totta, tuo Lotta-puku aspekti jäi miettimättä.
Ehkä kuitenkin jätän tilaamatta, hirveän vaikea löytää kivoja mekkoja, h&m:llä ei ainakaan ole.
ap
Kietaisumalliset ovat usein ihan kivoja. Tuosta en oikein pidä, jotenkin ankea.
Kietaisumekot harvoin sopivat ylipainoisille. Pointti on että tuon pitää laskeutua kauniisti.
Tekee telttaefektin lihanvan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Kietaisumekot harvoin sopivat ylipainoisille. Pointti on että tuon pitää laskeutua kauniisti.
Ja jos on isommat tissit, niin kietaisumallista tulee erikoinen efekti. Toi mekko voi olla aloittajalle liian pitkä, malli on 178 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos on isommat tissit, niin kietaisumallista tulee erikoinen efekti. Toi mekko voi olla aloittajalle liian pitkä, malli on 178 cm.
Millä lailla erikoinen efekti?
Vierailija kirjoitti:
totta, tuo Lotta-puku aspekti jäi miettimättä.
Ehkä kuitenkin jätän tilaamatta, hirveän vaikea löytää kivoja mekkoja, h&m:llä ei ainakaan ole.
ap
Ikävä tosiasia on, että hoikilla on todella paljon enemmän vaihtoehtoja, kun melkein mikä tahansa näyttää hyvältä päällä.
Nyt on hyvä aika vuodesta pistää ruokavalio ja reeniaikataulu kuntoon!
Ehkä sopisi virkailijalle hautaustoimistoon.
Jos kroppasi on mallia tiimalasi tai päärynä niin toi näyttää todennäköisesti päälläsi hyvältä. Jos olet omppumallinen, niin silloin ei sovi.
Niin, jos vyötärö on paksu, niin ei ehkä sovi tuollainen malli. Ei näytä vyö hyvältä. Ja miten istuu yläosasta, jos on rintava?
No ei tuo ainakaan liian hieno ole, miksi olisi? Jos olet lyhyt, ei valttamatta sovi midipituus. Kokeilemalla kai selviaa. Ihan tyylikäs mekko, vaikka itse en ostaisi koska on polyesteriä.