Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10v lapsella Huawei honor

Vierailija
31.08.2018 |

Olen alkanut miettimään että häpeääkö puhelintaan kun ei sitä ota millään kouluun mukaan? Koulun opetuksessa kuitenkin joskus käytetään puhelinta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen sitten pitäisi olla?

Vierailija
2/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millainen puhelin tuon ikäisillä yleensä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Mun 9vuotiaalla ja 14 vuotiaalla on molemmilla honor 8. Ei ole isommaltakaan kuulunut mitään valituksia.

Vierailija
4/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millainen puhelin tuon ikäisillä yleensä on?

Sellainen minkä vanhemmat hankkii. Tuon ikäinen ei tarvitse monen sadan euron puhelinta.

Vierailija
5/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 9-vuotiaalla on Galaxy S8, tarjouksesta ostettu. Lievästi hirvitti, mutta luuria ei hankittu kaverikateutta herättämään, vaan kyllästyin halpisluurien ongelmiin. Viimeisin ei jaksanut edes pyörittää ruutuaikasovellusta taustalla. Näytöt eivät myöskään kestä yhtä hyvin kuin Gorilla glassilla varustetut hintavammat. Halpa tulee kalliiksi, jos joutuu usein halvan luurin uusimaan.

Vierailija
6/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vähän riippuu siitä mikä Huawei Honor - onko se joku umpivanha peritty ’paska’ vai joku nylypolven peruskännykkä. - kuulostaa vanhalta, ihan sillä perusteella, että nykyään myydään kahta eri puhelinmerkkiä, Huawei sekä Honor, ne on jo jokin aika sitten mennyt erilleen.

Mutta siis, mun lapsen kavereilla yläkoulussa on monella Huawei tai Honor (omalla melko uusi Samsung ja siinä yhteydessä kävi ilmi ) joten ei kai tuosta tarvi stressiä ottaa ?

Vierailija
7/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 12- ja 14-vuotiaiden luokilla kuulemma suurimmalla osalla on Huawei. Muutama Samsung, muutama Apple. Ketään ei sinänsä kiinnosta toisen puhelin eikä edes tuon vanhemman luokalla olevaa puhelimetonta kiusata. 

Vierailija
8/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsella on 15 vuotta vanha nokian näppäinpuhelin. Ei ole kaverit kiusanneet. Muille on sanonut että puhelin on soittamista varten ja toimii siihen tarkoitukseen täydellisesti.

Vierailija
9/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawei ja Honor ovat yleisimmät puhelimet juuri peruskouluikäisillä.

Vierailija
10/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vähän riippuu siitä mikä Huawei Honor - onko se joku umpivanha peritty ’paska’ vai joku nylypolven peruskännykkä. - kuulostaa vanhalta, ihan sillä perusteella, että nykyään myydään kahta eri puhelinmerkkiä, Huawei sekä Honor, ne on jo jokin aika sitten mennyt erilleen.

Mutta siis, mun lapsen kavereilla yläkoulussa on monella Huawei tai Honor (omalla melko uusi Samsung ja siinä yhteydessä kävi ilmi ) joten ei kai tuosta tarvi stressiä ottaa ?

Samsung ny on susipaaaska, toimii 100% vain sytkärinä, en ottais ees ilmaseks, koska saattaa sytyttää kodin tuleen...

itellä onnyt muutama honori ollu peräkkäin, lapset ny ei tarvii mitn lisäominaisuuksia tai supertehoja, joku täytyy silti olla kiusaamisen lieventämiseksi, perus luuri on 100€-200€, alle 100€ onjo halpiskapula

en ymmärrä näitä joiden mielestä kännykkä on vain soittamista varten? minä luen uutisia ja mailit ja pörrään foorumeilla silloinkun ei voi olla kotona koneen äärellä

Vierailija
11/11 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honor puhelin on halvin sopii koululaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä