Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matti Apunen taas suuna päänä Jälkiviisaissa

Vierailija
31.08.2018 |

Ärsyttävä tyyppi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en ymmärrä miksi se (ja tuo nainen) on tuolla, kun ne tuntuu lähinnä "lobbaavan". Varmasti fiksuja mutta tuolla tuommoisessa roolissa, mikä ei mun mielestä sovi jälkiviisasteluun.

Vähän sama jos siellä olisi joku uskis joka kääntäisi kaiken aina raamattuun = jumalan sanaan.

Vierailija
2/16 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu välillä kuin maikkaria katsoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Apusen tehtävä ja rooli on ärsyttää. Ja sen hän osaa.

Olen hyvin monesta asiasta eri mieltä hänen kanssaan, mutta toisaalta provokaatio on aina piristävää ja pakottaa pohtimaan ja kyseenalaistamaan myös omia ajatuksiaan. Apusen näkökulmat ovat monesti pakottaneet katselemaan asioita oman ideologisen boksin ulkopuolelta. Yritän tehdä sen neutraalisti ilman älyllistä ajattelua sokaisevaa tunnekuohua. 

Vierailija
4/16 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu en ymmärrä miksi se (ja tuo nainen) on tuolla, kun ne tuntuu lähinnä "lobbaavan". Varmasti fiksuja mutta tuolla tuommoisessa roolissa, mikä ei mun mielestä sovi jälkiviisasteluun.

Vähän sama jos siellä olisi joku uskis joka kääntäisi kaiken aina raamattuun = jumalan sanaan.

Huhtasaari studioon ja julistamaan uskon iloa kansalle

Vierailija
5/16 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apunen ja Sabanadesan molemmat ovat työnantajien lobbareita, eikö yksi kappale riittäisi ainakin samaan ohjelmaan?

Vierailija
6/16 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mua muuten ärsyttänyt, mutta ei nyt vanhojen ukkojen tartte tulla kertomaan mikä on teineille optimaalinen unirytmi. Ihan perus "minun nuoruudessani hiidettiin kouluun 50 kilometriä ylämäkeen molempiin suuntiin"- äijä. 

Vierailija
7/16 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti Apusen tehtävä ja rooli on ärsyttää. Ja sen hän osaa.

Olen hyvin monesta asiasta eri mieltä hänen kanssaan, mutta toisaalta provokaatio on aina piristävää ja pakottaa pohtimaan ja kyseenalaistamaan myös omia ajatuksiaan. Apusen näkökulmat ovat monesti pakottaneet katselemaan asioita oman ideologisen boksin ulkopuolelta. Yritän tehdä sen neutraalisti ilman älyllistä ajattelua sokaisevaa tunnekuohua. 

lmao

Vierailija
8/16 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se vähän outoa jos siellä olisi neljä tuppisuuta jotka ei 10 minuuttiin sanoisi mitään ja juontaja joutuisi höpöttämään yksinään. Tuijottaisivat vaan juontajaa hiljaa koko lähetysajan.

Vierailija
9/16 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, siellä puhuttiin unirytmistä. Onneksi olen eläkkeellä ja viimein saan nukkua aamuisin piiitkään. Ja valvoa ihanan hiljaisuuden keskellä yöllä.  Jälkiviisaat oli joskus pakollinen katsottava, jopa laitoin palautetta kun se siirrettiin myöhäisempään ajankohtaan, ja piti lähteä töihin ennenkuin se alkoi. En jaksa kuunnella sitä musliminaista. Ritva Santavuori oli hyvä, vaikka en tosiaan ollut aina samaa mieltäkään. Clasu (Andersson) oli sitten hyvä vastapaino RS:lle rauhallisuudessaan.

Vierailija
10/16 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan niin Maria "Violetti" Pettersonin teräviä ajatuksia. Jännittää!

Vierailija
11/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, siellä puhuttiin unirytmistä. Onneksi olen eläkkeellä ja viimein saan nukkua aamuisin piiitkään. Ja valvoa ihanan hiljaisuuden keskellä yöllä.  Jälkiviisaat oli joskus pakollinen katsottava, jopa laitoin palautetta kun se siirrettiin myöhäisempään ajankohtaan, ja piti lähteä töihin ennenkuin se alkoi. En jaksa kuunnella sitä musliminaista. Ritva Santavuori oli hyvä, vaikka en tosiaan ollut aina samaa mieltäkään. Clasu (Andersson) oli sitten hyvä vastapaino RS:lle rauhallisuudessaan.

Moilanen myös noiden kanssa pelasi hyvin yhteen.

Vierailija
12/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miksi Apunen edes on jälkiviisaissa. Hänhän on EK:n palveluksessa, eikä mikään objektiivinen, riippumaton ajattelija. Puhukoon siis niillä foorumeilla, jossa hänen agendalleen on tilausta. Mielestäni Jälkiviisaat ei ole oikea foorumi tällaiselle.

Vierailija
13/16 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas siellä

Vierailija
14/16 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmiston uusi twitterkamppis, tehdään lista väärinajattelijoista, joita ei saa edes päästää televisioon.

Vierailija
15/16 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Apunen on keskimäärin aika eri mieltä asioista kuin minä, niin se ei ole syy, miksi en voi häntä sietää. Apunen on mielestäni rasittavan kömpelö ärsyttäjä. Hänen kommentoi aina ideologia edellä, vaikka ei edes itse uskoisi siihen. Esimerkiksi Enbuskella on samansuuntaisia mielipiteitä kuin Apusella, mutta hän vaikuttaa rehelliseltä silloin kun puhuu, joten häntä taas kuulen jopa mieluummin kuin jotain itseni kanssa samanmielistä.

Vierailija
16/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hänhän on EK:n palveluksessa, eikä mikään objektiivinen, riippumaton ajattelija."

Ajatteletko tosiaan, että esimerkiksi Jan Erola, Maryan Abdulkarim ja Janne Saarikivi ovat "riippumattomia ja objektiivisia" ajattelijoita? Kuka sellainen ylipäänsä on? Argumenttisi on helppo kumota!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi