Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Olipa kipuja viime yönä
31.08.2018 |
Ylävatsa kamppaili ja sattui.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Sappikiviä
Niin en tiedä onko niitä vai ei. Nyt 2 yötä tuollaista ollut vaikka en ole syönyt mitään sappikiviä pahentavaa. En syö omenaa, sipulia tms. Muutama vuosi sitten oli tuollaisia kohtauksia ja sappikiviä ei silloin löytynyt eikä mitään syytä oireisiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mietin jos nämä vatsavaivat ovat sjögrenin syndroomaa joka minulla on.
Alue: Aihe vapaa
Sappikiviä