Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Minkä pituiset hiukset teillä on?

Vierailija
30.08.2018 |

👱‍♀️🙎‍♀️

Naiset! Minkä pituiset hiukset teillä on?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinpiirtein olkapäille asti. Saisi olla pidemmätkin, mutta ei nää kasva. Tai kasvaa, mutta pituus pysyy samana silti. Ovat ehkä hieeeman huonokuntoiset kaiken värjäilyn takia. Nykyään yritän värjätä harvoin.

Vierailija
2/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin, että ”alle rintakehän muttei napaan asti”, vaikka onkin vähän vaikea hahmottaa pituutta tuosta. Tissien yli ne kuitenkin lainehtii valtoimenaan, kun avaan ponnarilta tai letiltä.

Sen pituiset ne.

N39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin olkapäille. Mun hiusten elinkaari on sellainen, ettei ne kasva tästä pidemmiksi :(

Vierailija
4/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti yli lapaluiden jos selän puolelta katsotaan, muutama sentti vyötäröstä.

Ikää 64, nainen. On ollut millin sänkeä ja kaikkea siltä väliltä, ongelmani on vain se, että tukka kasvaa kuin heinä! Jatkuvasti saisi olla kampaajalla jos haluaisi jonkinlaista muotoa pitää. Niinpä annan kasvaa niin kauan kuin kasvaa.

Hyvässä kunnossa ovat, ja värjään välillä hennalla. Muita hiusvärejä en käytä. Olen kasvissyöjä ja syön paljon mm. pähkinöitä joissa paljon hyviä rasvoja ja mineraaleja. Samoin joka aamu kalanmaksaöljyä. Iho tykkää ja hiukset! En tupakoi enkä käytä alkoa.

Olen hoikassa kunnossa ja hyväkuntoinen ja liikun paljon. Kun kroppa voi hyvin, voi hiuksetkin hyvin!

Vierailija
5/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin kaljuuntua heinäkuussa, en enää jaksanut niitä irtohiuksia kaikkialla, joten otin sakset ja leikkasin puoleen selkään yltävät hiukset olkapäämittaisiksi. Jos näitä vielä lähikuukausina lähtee, ajan muliksi ja ostan peruukin.

Vierailija
6/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 64, nainen. On ollut millin sänkeä ja kaikkea siltä väliltä, ongelmani on vain se, että tukka kasvaa kuin heinä! Jatkuvasti saisi olla kampaajalla jos haluaisi jonkinlaista muotoa pitää. Niinpä annan kasvaa niin kauan kuin kasvaa.

Hyvässä kunnossa ovat, ja värjään välillä hennalla. Muita hiusvärejä en käytä. Olen kasvissyöjä ja syön paljon mm. pähkinöitä joissa paljon hyviä rasvoja ja mineraaleja. Samoin joka aamu kalanmaksaöljyä. Iho tykkää ja hiukset! En tupakoi enkä käytä alkoa.

Olen hoikassa kunnossa ja hyväkuntoinen ja liikun paljon. Kun kroppa voi hyvin, voi hiuksetkin hyvin!

Niin, tätähän ei kysytty.

Vierailija
7/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllä vielä ihan niskaan asti, olen para-aikaa kasvattamassa kun alkoi kyllästyttämään tämä lyhyt letti. Leikkelen aina niskafledan pois jotta hiukset kasvaisivat tasaisesti

N20

Vierailija
8/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yllä vielä ihan niskaan asti, olen para-aikaa kasvattamassa kun alkoi kyllästyttämään tämä lyhyt letti. Leikkelen aina niskafledan pois jotta hiukset kasvaisivat tasaisesti

N20

Para-aikaa? :D

Vierailija
9/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut hento ja katkeileva hiuslaatu, joten ei kannata kasvattaa pidemmäksi kuin olkapäiden yli.

Vierailija
10/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset yltää takaa napaan asti, mutta edessä ja sivuilla on lyhyempää kerrostusta ettei olisi niin raskas. Minäkin värjään kasviväreillä, niin kunto säilyy hyvänä.

Vierailija
11/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoleen väliin selkää nyt. Hiukset ovat paksut, luonnonkiharat ja kasvavat tosi nopeasti. Tasaan latvoja oon kolmen kuukauden välein useamman sentin verran. N44

Vierailija
12/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharat yltää olkapäille. Hius on pitempi miltä näyttää. Aion pitää tämän pituuden.

Vierailija
13/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli olkapäiden. Haluaisin pidemmät, mutta ei kasva. Hiuksenpidennykset taas maksavat ihan julmetusti. 

Vierailija
14/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle rintakehän, muttei napaan. Luonnonkiharat niin pituus vaihtelee ilmankosteuden mukaan. Suorina on ihan alaselkään asti.

Vierailija
15/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kiharoita, joten vaikea sanoa mikä on luonnollinen pituus. Kiharat laskeutuu olkapäille asti, joten laitoin olkapäät-rintakehä-välin.

Vierailija
16/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20

Mikä ihmeen para-aikaa?

Vierailija
17/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkkäin aseteltuina kuusi kertaa maapallon ympäri, mutta sellaista vaihtoehtoa karvahullu ei ollut määritellyt.

Sinulla on hiusfetissi, eikö olekin?

Vierailija
18/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläreisiin on nyt, saas nähdä venyykö tästä vielä. Kasvaahan tämä tukka mutta pitää välillä tasoitella ettei latvat ole kuin risupöheikköä :D

Vierailija
19/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napaan asti suunnilleen.

Vierailija
20/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee lapaluiden alle muttei napaan asti. Minulla on vahvat ja nopeasti kasvavat hiukset. N42