Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna yhtään omaa aikaa

Vierailija
30.08.2018 |

Tuntuu että tukehdun. En saa koskaan olla yksin kun koko ajan soittelee ja vaatii nähdä ja jos sanon, että haluaisin edes joskus vaikka yhden illan olla vain ihan itsekseni niin vetää herneet nenään ja alkaa haukkua minua rumilla sanoilla. Sitten kun joudun väkisin ottamaan omaa aikaa kun en jaksa hänen naamaansa aivan koko ajan katsoa, niin alkaa soittelu. Jos vastaan, niin hän on jo kotipihalla odottelemassa ja vaatii päästä kotiini. Jos en vastaa, niin olen hänestä aivan varmasti jonkun miehen kanssa ja taas alkaa haukkuminen. Olen yrittänyt kertoa hänelle, että rakkautta on myös antaa omaa tilaa eikä koko ajan hengittää niskaan mutta hän ei ymmärrä. Auttakaa minua, ahdistaa kun en jaksa ihan koko ajan nähdä häntä ja ottaa nokkiinsa jos sanon että haluan olla yksin. "Selvä ole sitten, älä enää ikinä soita minulle". AAAAARGH!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et vaan tosiaan enää ikinä soita. Ei oo pakko olla ihmisen kanssa, jonka kanssa ei kemiat kohtaa ja joka ottaa susta eron vähän päästä (tai itse ainakin otan käskyn olla soittamatta eroilmoituksena).

Vierailija
2/8 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis herraisä..miksi ihmeessä olet suhteessa noin hullun mustasukkaisen miehen kanssa?? Kauanko olette seurustelleet? Ymmärrät kai itsekin jos joskus yhteen muuttaisitte, sinusta tulisi kotisi vanki. Irtaudu tuosta hulluudesta vielä kun voit=jätä äijä ja heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin on ollut erittäin tuottelias miesvihasatupäivä taas mammoilla.

Vierailija
4/8 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmiset. Älkää sietäkö tämmöistä seurustelusuhteissanne / liitoisanne. Kannattaa kävellä eri suuntiin.

Vierailija
5/8 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että tukehdun. En saa koskaan olla yksin kun koko ajan soittelee ja vaatii nähdä ja jos sanon, että haluaisin edes joskus vaikka yhden illan olla vain ihan itsekseni niin vetää herneet nenään ja alkaa haukkua minua rumilla sanoilla. Sitten kun joudun väkisin ottamaan omaa aikaa kun en jaksa hänen naamaansa aivan koko ajan katsoa, niin alkaa soittelu. Jos vastaan, niin hän on jo kotipihalla odottelemassa ja vaatii päästä kotiini. Jos en vastaa, niin olen hänestä aivan varmasti jonkun miehen kanssa ja taas alkaa haukkuminen. Olen yrittänyt kertoa hänelle, että rakkautta on myös antaa omaa tilaa eikä koko ajan hengittää niskaan mutta hän ei ymmärrä. Auttakaa minua, ahdistaa kun en jaksa ihan koko ajan nähdä häntä ja ottaa nokkiinsa jos sanon että haluan olla yksin. "Selvä ole sitten, älä enää ikinä soita minulle". AAAAARGH!!!

Taas -anteeksi -taas herää kysymys, että miksi, vuorostais siedät mieheltäsi tuollaista käytöstä. Kyllä ainakin oman kokemuksen mukaan sinkkunakin voi elää oikein hyvää elämää. Toki tässä on se riski, että saatan elää itsekseni ilman parisuhteessa olemista mutta en minä nyt ihan kenen kanssa tahansa ole siltikään valmis asettumaan ja olemaan parisuhteessa, koska tiedän että muitakin kumppanivaihtoehtoja on kuin täysiä urveloita ja vain saavuttamattoman täydellsiä on olemassa, vaikkei juuri nyt elä ja ole minun kumppanina-

Vierailija
6/8 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukio onkin tainnut saada kantaa yksin  naisia halveksintaan kohdistuvat kirjoitukset. - Tosin otaksun, että häntä, hänen käytöstään  ja ennen kaikkea hänen ulkonäköä ja tyylinsä halveksimiseen ja moittimiseen ei ole niinkään osallistuneet miehet vaan muut naiset.   

Vierailija
7/8 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä tietty toivotat sille hyvää loppuelämää ja sanot ettet halua  olla tollasen velcrovillen kanssa.

Vierailija
8/8 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin alkaa tuntua siltä että susta löytyy KAIKKI  ne ominaisuudet joista naiset täällä  valittavat,niin paljon kalahtelee sun nilkkaan nämä kertomukset.

Aika katsoa peiliin ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan