Minkä pituiset hiukset sinulla on?
Kalju, siili, lyhyt, polkka, puolipitkä vai pitkä? Oletko mies vai nainen, entä ikäsi?
Kommentit (20)
Pitkät, kohta viisikymppinen nainen
Pitkät (about ristiselkään). Ensi viikolla lyhenee radikaalisti, ns. poikatukaksi.
N33
Häntäluuhun. Mietin seuraavaa siirtoa. N39
Kai tää lyhyeksi lasketaan vaikka pisimmiltä kohtaa on ainakin 10 cm. On siis päältä pidempi, mutta alhaalta ei kuitenkaan juuri luonnollista hiusrajaa litä. Nainen olen, 30+.
Vierailija kirjoitti:
Kai tää lyhyeksi lasketaan vaikka pisimmiltä kohtaa on ainakin 10 cm. On siis päältä pidempi, mutta alhaalta ei kuitenkaan juuri luonnollista hiusrajaa litä. Nainen olen, 30+.
Hitsit että kiinnostaa. Voitko kuvailla vielä hiukan tarkemmin?
Päälaelta kalju ja nuori nainen olen. Yllätyitkö?
Tällä hetkellä mallia Kit Harington, eli puolipitkät kiharat, kasvatuksessa taas.
mies40+
Kaulan puoliväliin. Tämä mitta on mulle jo "pitkä". Veltto ja suora hiuslaatu alkaa näyttää tosi surkealta heti kun hiukset yltävät hartioille, nyt voin pitää hiuksia aukikin, jee. Olen 30v.
Mummokypärä. Kävin just kampaajalla ja se teki kysymättä tällasen hirvityksen.
Hiukset ovat hyvin paksut luonnonkiharat, punaiset ja alle takapuolen ja olen 48 v. rouvasihminen. Pidän ne kyllä yleensä hiusverkkoon koottuna nutturaksi ja yöksi letitän. Onneksi helteet on ohi, olin tulla hulluksi tämän turkin kanssa.
Tutuille terveisiä.
Huoh! Onko aiheet vähissä??