Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksi parisuhteessa

aarrgghh
30.08.2018 |

Olen miettinyt, oikeasti että pitäisikö jättää mies, hän haluaa olla kanssani vain seksin takia eikä häntä kiinnosta pätkääkään mitenkään muuten oleminen kanssani. Kun menen hänen luokseen teemme töitä ja jos jään yöksi hän haluaa panna ja sen jälkee selaa puhelintaan pitkään yöllä oikeastaan puhumatta sanaakaan. Yritän luoda keskustelua, mutta jotenkin se aina päätyy sihen etten saa vastausta.
Aina on muka töitä ja ei pääse lähtemään minnekkään. Itse kuljen aika vapaasti ympäri suomea. Asun omillani jo, mutta hän asuu vanhempiensa luona ja minua ahdistaa jollain tavalla olla yötä siellä juurikin sen takia, kun sen porukat nukkuu seinän takana... Hän ei suostu tulemaan luokseni yöksi, sillä liian pitkä matka (30km) ajaa autolla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulje avoimin mielin ympäri Suomea. Saatat löytää paremman/sopivamman keskustelevan ja yhdessä tekevän poikaystävän. Avopuolisoksi ei tätä tapausta voi sanoa, joten eroaminen on helppoa. Ja todellakin voit löytää jopa seksuaalisesti nauttittavamman miehen.  

Vierailija
2/4 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajeleppa autolla tänne. Saat tuntea, millaista on olla haluttu ja arvostettu. Voi miten haluaisinkaan ihmisen, jonka kanssa elää ja kokea kaikkea. Ja tuntea toisen läheisyys ;___;

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIRHE ... "ajepella tänne" . Eikö se jo ollut ilmiselvää, että täytyy sen verran nähdä vaivaa ajellakseen neidon luokse.

Vierailija
4/4 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska ukko tollane. Jätä se. Oikeesti. Olkoon naimisis puhelimen kanssa tai mitä nyt sillä tekeekää. 30km EI TODELLAKAA ole mikään pitkä matka, ja joudutha säki sen ajelee. Ei oo mukavaa olla toisen vanhempien nurkissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan