Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on yksi homomiestuttu, jonka kaveri olen Fb:sä. Ihmetyttää se homouden korostaminen

Vierailija
30.08.2018 |

esim hastageissa. En minäkään laita hastagiksi #heterolife tai #heterohot. Ärsytävää jopa, en tiedä miksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous tuntuu olevan se tärkein asia, jolla hän määrittää itsensä. Tuntuuhan se aika oudolta nykyään, kun homous ei ole enää mikään hihittelyn aihe aikuisissa piireissä. En minäkään tosiaan korosta heterouttani joka käänteessä.

Vierailija
2/8 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homous tuntuu olevan se tärkein asia, jolla hän määrittää itsensä. Tuntuuhan se aika oudolta nykyään, kun homous ei ole enää mikään hihittelyn aihe aikuisissa piireissä. En minäkään tosiaan korosta heterouttani joka käänteessä.

Mä en pidä heterouden ja homouden korostamista kyllä ihan samalla viivalla olevina asioina. En ole kauheasti edes törmännyt ilmiöön "heterouden korostaminen" (pl. ehkä Tony Halmeen persetatuointi), mutta en ole toisaalta törmännyt myöskään siihen, että joku sanoisi vaikkapa "en kyllä tykkää niistä heteroista yhtään", "en tiedä mikä siinä on, mutta mua vähän ällöttää ne heterot", "kylläpä sitä heteroutta nyt pitää esitellä kävelemällä käsi kädessä" jne. Nuo kaikki lauseet olen todistanut viimeisen 10 vuoden sisään, mutta sillä tavalla, että "heteron" tilalla on "homo".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä homoudesta on vihdoin tullut niin hyväksyttävää, että sillä ilkamoidaan netissä. Pian se muuttuu niin arkipäiväiseksi, etteivät homot itsekään enää jaksa.

Vierailija
4/8 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, tässä mielessä homous ja heterous ei todellakaan ole samalla viivalla. Plus jos hän on vastikään tullut kaapista (ehkä itselleenkin), niin totta helvetissä se on hänelle tosi tärkeä asia. MULLISTAVA jopa. Sinun tehtäväsi on tukea kaveriasi, ei tuntea perskipua hänen homoudestaan.

Vierailija
5/8 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hänelle voimauttavaa, tapa löytää samanhenkisiä ihmisiä, ehkä päästä eroon vanhoista estoista tai traumoista, joita kovin monella homolla on jo ihan ympäristän reagoinnin takia. Älä ärsyynny, anna olla vaan. :)

Vierailija
6/8 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pidä heterouden ja homouden korostamista kyllä ihan samalla viivalla olevina asioina. En ole kauheasti edes törmännyt ilmiöön "heterouden korostaminen" (pl. ehkä Tony Halmeen persetatuointi), mutta en ole toisaalta törmännyt myöskään siihen, että joku sanoisi vaikkapa "en kyllä tykkää niistä heteroista yhtään", "en tiedä mikä siinä on, mutta mua vähän ällöttää ne heterot", "kylläpä sitä heteroutta nyt pitää esitellä kävelemällä käsi kädessä" jne. Nuo kaikki lauseet olen todistanut viimeisen 10 vuoden sisään, mutta sillä tavalla, että "heteron" tilalla on "homo".

Idiooteille homofoobikoille ei mahda joka tapauksessa mitään eikä heille kannata uhrata aikaansa. Jos ihmisen ainoa määre jatärkein asia on homous, on se kuitenkin siinä miekessä outoa, että minä kiinnostun ihmisen pään sisäisistä asioista kuin seksuaalisuudesta, jos en hae seurustelukumppania.

Vierailija
7/8 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa kaverilta joka ei tiedä homoudesta mitään mutta arvelee että pääsee sitä korostamalla julkuksi

Vierailija
8/8 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tarvitse sitten enää korostaa, kun kaikki ovat samalla viivalla. Ehkä 50 vuoden päästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi