G: Mihin laitatte käytetyn tamponin? (kotona siis) Minä vedän wc:stä alas.
Kommentit (50)
En ainakaan sen jälkeen kun joskus se jäi jossain kylässä vaan lillumaan siihen pönttöön, eikä mennyt alas.
Samoin sanotaan jäteohjeissa. Pönttöön ei saa laittaa mitään muuta kuin paperit ja ne normaalit tuotokset!
Kyllähän ne varmasti alas menee, mutta tukos voi tulla jossain myöhemmin.
kunnes kuulin kauhu jutun naapuristani jolla oli sitten mennyt putket tukkoon ja avaaja paikalle... röörien avaaja oli kyllä hommansa soitanu mut löytäny viemärist ne kaikki sinne kuulumattomat eli tamponit, kortsut ymsyms... siitä lähtien olen käärinyt paperiin ja heittänyt roskiin kuten siteen myös... ei tee mieli punastella putken avaajalle...
Kaikki, mikä menee vessasta alas päätyy vedenpuhdistamolle, jos ei tuki putkia ennen sitä. Voitte kuvitella miten kiva on vedenpuhdistamolla onkia vedestä ylös niitä teidän tamponeitanne.
Kohta te varmaan sanotte, että vedätte myös hiuksia ja ruoantähteitä vessasta alas.
Menkääpä käymään siellä vedenpuhdistamolla, jos ei muuten yhtään jaksa kiinnostaa ympäristön tila ja jätehuolto.
Sehän on melkein yleissivistystä tietää, että TERVEYSSITEITÄ JA TAMPOONEITA EI SAA VETÄÄ PÖNTÖSTÄ ALAS!
Tämä teksti lukee (lähes) jokaisen yleisövessan seinällä ja sinne kotiin voi vaikka itse tulostaa samanlaisen paperin, niin muistaa tämän, jos ei muuten siellä rusina-aivossa tieto pysy!
Teidänlaistenne hölmöjen takia putket siis aina tukossa...:-(
minäkin olen kuullut että tamponia ei saa vetää pytystä alas mutta en muista mistä... hmm... jostain yleisen vessan seinältä mis on kaiken näköisiä ohjeita tai kenties tamponipaketin kyljest... en muista kyllä että mistä,...
sitten Tampax-paketissa ainakin ennen luki " Voit huuhdella tamponin alas wc:stä" ... :O
varmaan alkuperäiset (tai ainakin vanhat). Tamponit tukki putket, ja oli tosi kiva kuulemma siivota sitä jätettä putkimiehen käynnin jälkeen. Putkimiesparat.
Vierailija:
http: //www. fi. tampax. com/html/h..
Käykääpä osoitteessa
www. pontto. fi
Tottakai tamponien valmistajat kehuvat tuotteidensa hävittämisen helppoutta!
Jos kaikki vetäisi siellä vessoista alas voisivat mennäkin tukkoon. Kotona tilanne on ihan eri! Kyllä kotona tamponin saa vetää alas vessasta!!
sivistymättömiä ihmisiä on vielä olemassa. Meille tuli kotiinkin sellaiset jäteohjeet, joissa sanottiin, että vessaan vain ja ainoastaan ne normaalit tuotokset ja paperi. ei mitään muuta!!!
Pirautin oikeen miehen veljelle joka on putkimies ja kysyin että kuin moni vessa on ollu tukossa tampoonin takia ja hän ei ole koskaan kuullutkaan! yleisövessojen seinillä se lukee vaan idiootteja varten, jos ei kielletä tamppoonin vetämistä mutta siteen kyllä niin löytyy varmasti niitä idiootteja jotka kuvittelevat ettei yksi side tai kerta haittaa!
ps. maalaisjärkeä kun käyttää niin voi myös ruoan tähteitä vetää pöntöstä, kuten kastikkeen, keiton, tms loput! Kuka sinne kokonaisia perunoita heittää?!?!?! haloo!!!
Vessanpönttöön ei laiteta mitään tampooneja!!! Opetelkaa tavoille, helvetin metsäläiset!!!!!!!!!! Ajatelkaa VÄHÄN omaa napaanne pidemmälle, naiset!
Kaverilla meni jopa yhden sitruunan kuorista tukkoon putkisto (1980-luvulla rakennettu okt). Oli huonoa tuuria, että ne meni tukkoon, mutta silti.
Ettekö osaa ajatella maalaisjärjellä? Jossain kohtaa tavara kuitenkin kasaantuu, vaikkei välttämättä ekalla 10m matkalla.
siis käärin paperiin ja heitän roskiin niinkuin siteen myös... ennnen itsekin viskoin pönttöön mutta muutin tapojani kuultuani kauhujutun naapurista jolla meni putket tukkoon ja tilattiin avaaja niin sieltähän ne tampoonit sit löytyi... kortsujen ja muiden kivojen juttujen kera ;) ei tee mieli punastella putkien avaajalle ja selitellä et eihän ne nyt minun tietenkään ole... hihhih