Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisitte kuulla hyvästä ystävästänne tällaisen asian, lopettaisitko ystävyyden?

Vierailija
30.08.2018 |

Kuulin vähän aikaa sitten, että yksi parhaista ystävistäni olisi mm. r*iskannut 13-vuotiaan tytön ja tehnyt lukuisia muita rikoksia tätä kohtaan (esim. vainonnut, ahdistellut). Tämä henkilö (joka on tuntenut tämän ystäväni jo pidempään kuin minä) joka kertoi asian, on luotettava mutta sanoi ettei itsekään ole 100% varma tekikö ystäväni r*iskausta (muut kuulemma ovat täysin varmoja), mutta tytön reaktiosta päätellen kyllä.

Vihaan r*iskaajia yli kaiken (minutkin on r*iskattu, kun olin samanikäinen kuin tuo tyttö, eli ymmärrän kyllä miten vakavasta asiasta on kyse), mutta katkaisenko häneen välit pelkän epäilyn perusteella?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipihiljaa tekosyin unohtaisin, koska ei kuulosta kovin hurmaavalta tyypiltä.

Vierailija
22/34 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13v?

Silloin 13v.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaisin etäisyyttä. Järkyttävää jengiä.

Vierailija
24/34 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, ei nyt ole ottanut oikein tuulta alleen tämä tarina. Vähän yritystä, vakirölli-Ap.

Vierailija
25/34 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, ei nyt ole ottanut oikein tuulta alleen tämä tarina. Vähän yritystä, vakirölli-Ap.

Jos sinun elämässäsi ei tapahdu ikinä mitään, niin se ei tarkoita etteikö muille voisi käydä isojakin asioita. Turhauttavaa, kun joka ketjuun tulee se sama trollihuutelija. Ketään ei kiinnosta.

ohis

Vierailija
26/34 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin halusin erottaa muutaman ystävän toisistaan ja keksin suunnilleen vastaavan tarinan. Toimi täydellisesti!

Vierailija
27/34 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko ap ettei sanaa raiskaus voi käyttää? Että on olemassa ns. "kiellettyjä sanoja"?

Kysypä kavereiltasi, pitääkö tarina paikkansa. Joko toinen on raiskaaja tai toinen kunnianloukkaaja. Outoja ystäviä olet valinnut. Itsesi kaltaisia hämärän puuhaajia?

Tällä palstalla itse asiassa on kiellettyjä sanoja. Sen huomaa siitä, että lähetyksen jälkeen viesti jää tarkistukseen eikä mene läpi. En tiedä onko tuo sana yksi niistä.

Vierailija
28/34 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät väitetyn raiskauksen tapahtumapaikan, soita sen alueen käräjäoikeuteen. Sieltä saa tiedon, onko henkilöä syytetty raiskauksesta ja jos on syytetty, onko myös tuomittu. Kovin tarkkoja yksityiskohtia tuskin saat selville, koska itse pöytäkirja on raiskaustapauksissa yleensä salainen.

Vierailija
29/34 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo "lukuiset muut rikokset" olisi mulle syy katkaista välit tähän henkilöön

Vierailija
30/34 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään tuo vainoaminen on sellainen mistä katkaisisin välit, en halua noin sekopäisiä ihmisiä lähipiiriini. Ja vainomisestahan sinulla oli selkeät todisteet?

Vierailija
31/34 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ahdistelu ja vainoaminen on totta, niin kannattaa liueta tuosta seurasta jo sen vuoksi. Tyyppi on sairas, eikä parane koskaan. Pahenee vaan!

Vierailija
32/34 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittäisi jo tieto vainoamisesta ja ahdistelusta. En haluaisi olla tekemisissä.

No tämä.

Vierailija
33/34 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta, en olisi tuollaisen ystävä  riippumatta siitä mitä oikeuslaitos sanoo.

Vierailija
34/34 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittäisi jo tieto vainoamisesta ja ahdistelusta. En haluaisi olla tekemisissä.

Samoin. Ihmettelen että tätä edes kysytään.😟