Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako teidän kaverimiehet suhtautua hyvin teidän romanttisiin suhteisiin? Minun kaverimiehet ei osaa ja olen todella turhautunut!!

Vierailija
30.08.2018 |

Itse ne kyllä panevat ties ketä ja kerskuvat kaadoillaan, osalla on tyttöystäviä ja osa on jopa naimisissa. En olen pannut yhdenkään näistä kanssa tai ollut muutenkaan ikinä mitään kaveruutta kummempaa. Silti se ihme käytös alkaa aina, kun löydän jonkun miehen, jonka kanssa joko aloitan suhteen tai edes harkitsen aloittavani sen. Pääasiassa olen siis ollut sinkkuna ja silloin nämä kaverimiehet ovat olleet tosi tiiviisti ystäviä kanssani. Olemme jutelleet paljon asioista päivittäin ja nähneet usein _kavereina_.

Tosi usein nämä kaverimiehet ovat myös kaivanneet apuani naisjutuissa. Osaa olen auttanut löytämään ja iskemään naisia, osaa lepyttelemään nykyisiä naisiaan. Samaa apua en ole kuitenkaan ikinä saanut takaisin näiltä kaverimiehiltä. Eivät ne koskaan ole auttaneet minua löytämään miestä, saati ole neuvoneet minua parisuhteessa ollessani. Useimmiten nämä koko ystäväsuhteet hiipuvat näiden kaverimiesten toimesta silloin, kun alan tapailla jotain miestä romanttisessa mielessä. Todella ärsyttävää ja epäreilua minusta! Miksi vaan nämä kaverimiehet saavat olla naisten kanssa, mutta minä en saisi olla miesten kanssa? Etenkin kun kyse on heidän kanssaan aina ollut pelkästä kaveruudesta.

Kiinnostaa kuulla onko muillakin samoja ongelmia kaverimiesten kanssa? Ovat joo ihanteellisia ystäviä aina silloin jos olen sinkkuna, mutta sitten lähes katoavat ja muuttuvat vähintäänkin nihkeiksi jos seurustelen. Osaisitteko neuvoa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluu sua. Senhän sä halusit kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan