Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkärissä ei osata sanoa enää mitään

Vierailija
30.08.2018 |

Ennen sanottiin ettet ikinä työllisty joten tee paljon lapsia ja ole kotiäitinä. Nyt kun ei ole enää hedelmällisessä iässä ei sanota mitään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ilmeisesti mitään kovin vahvaa ainesta. Ei aina kannata syyllistää jotain muuta omasta heikosta tilanteesta. Tartu itse toimeen ja kysy työpaikkaa suoraan yrityksiltä. Ei ne työkkärissä sinun puolestasi hae sinulle työpaikkaa. Antavat hyviä vinkkejä, mutta ei TE-toimisto ole mikään taikatoimisto, josta jaetaan ihmisille valmiita työpaikkoja.

Vierailija
2/5 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sanomista sinä nyt olet vailla? Aika tyhmä olet, jos olet lapsia tehnyt vain siksi, ettei muu työ maistu. Itse päivitin ammattitaitoni lukemalla itselleni uuden tutkinnon hoitovapaalla ollessa kahdessa vuodessa. Työllistyin heti ja nimityksestäni päätti Eduskunnan Pankkivaltuuskunta. Että ei ihan siivoushommaa ollut se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti mitään kovin vahvaa ainesta. Ei aina kannata syyllistää jotain muuta omasta heikosta tilanteesta. Tartu itse toimeen ja kysy työpaikkaa suoraan yrityksiltä. Ei ne työkkärissä sinun puolestasi hae sinulle työpaikkaa. Antavat hyviä vinkkejä, mutta ei TE-toimisto ole mikään taikatoimisto, josta jaetaan ihmisille valmiita työpaikkoja.

Ei sillä työpaikalla niin väliä olisikaan, mutta eikä työkkäri voisi jakaa mulle  edes liksaa?

Vierailija
4/5 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytytte, mutta sanon silti: olisi yhteiskunnalle parasta, jos naiset keskittyivät enemmän lastensa, kodin ja vanhustensa hoitoon. Vanhukset saisivat näin inhimillisen pääoman hoitoa ja yhteiskunnan rahaa säästyisi.

Perheenisän palkka jaettaisiin lakisääteisesti puoliksi molemmille ja työeläke myös.

Näin riittäisi töitä kaikille tämä automaation ja itsepalvelun aikana ja vieraat eivät joutuisi hoivaamaan lähiomaisia.

Naiset, jotka eivät hanki perhettä, vosivat olla töissä, jollei olisi hoivattavia vanhuksia. Yhteiskunta maksaisi hoivaamesta palkkion, jollei olisi miestä elättäjänä.

Ongelmana tässä olisi lukuisat avioerot ja avoerot. Joku iso porkkana pitäisi laittaa, että perheet pysyisivät paremmin koossa ja systeemi toimisi.

Olen nainen ja mulla on yliopistot kunto ja vähän lapsia. En ole toiminut ideani mukaan.

Vierailija
5/5 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin tyypillistä maalla. Tahtovat, että viimeiset synnytysikäiset naiset eivät jätä kuolevaa kylää. Miehet elättävät mielellään. Olet kylän aarre! Isoäitinä voisit olla taas tärkeä?