Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä ajattelet ihmisestä, joka lyhentää sanan nimimerkki "nim.merk."?
30.08.2018 |
Sanahan lyhenee tuossa vain yhdellä merkillä.
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Entäs ihminen joka laittaa viestien loppuun "TV Maija"?
Olen yrittänyt vieroittaa ystävää tästä, hän haluaa "olla oma itsensä". No, pikkujuttu. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Entäs ihminen joka laittaa viestien loppuun "TV Maija"?
Olen yrittänyt vieroittaa ystävää tästä, hän haluaa "olla oma itsensä". No, pikkujuttu. :)
TV Maijasta tulee mieleen naiseksi pukeutuva mies.
Alue: Aihe vapaa
Jos ei ole varaa ostaa vokaaleita.