Kaleva: Oululainen Markku maksaa tonnin sille, joka hänet työllistää
Tähänkö tämä on nyt menossa kun Siniset, Kokoomus ja Keskusta huseeraa hallituksessa
Kommentit (18)
Helpommalla pääsisi jos vaan lupautuisi tonnia pienempään palkkaan. Firma voittaisi enemmän, samoin itse verojen ja progression muodossa. Jos taas antaakin sen tonnin sille rekrytoijalle, niin silloin kyseessä on lahjusrikos.
Voi ei. Toivottvasti häntä ei nyt vaan palkata tämän ilmoituksen ja tarjoamansa palkkion vuoksi, ettei tämä idea pienessäkään määrin ala leviämään.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Toivottvasti häntä ei nyt vaan palkata tämän ilmoituksen ja tarjoamansa palkkion vuoksi, ettei tämä idea pienessäkään määrin ala leviämään.
Mielestäni idea on kannatettava
-Juhana-
Täyttääköhän tämä nykyisen aktiivisuusehdon?
Helsinki ja Lappeenranta syyllistyvät tähän lahjontaan ks. Kansainvälisyysseteli, samalla rasismiin, kilpailun vääristämiseen ja verovarojen (rikolliseen) väärinkäyttöön.
olen tehnyt kantelun kansainvälisyyssetelistä tasa-arvovaltuutetulle. Suosittelen pommittamaan sitä tahoa, täällä ei auta urputtaa.
joo lupaan ottaa pankkilainaa työpaikan saamiseksi. Toisin päin taisi olla hetki sitten.
en usko että hakenut miljoonaa työpaikka🤣
Ei kukaan suomalaista tonnilla ota, kun SOL:lilla ulkkarit maksaa kynnysrahaa kymppitonnin.
Kohta duunarit saavat kunnian maksaa itse omasta duunaamisestaan. Kapitalismin vääjäämätöntä evoluutiota omistajien voittojen maksimoimiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Täyttääköhän tämä nykyisen aktiivisuusehdon?
Ei luin jutun ja mikään ei kuitenkaan kelpaa, olisi siis saanut jo työpaikan muttei kelvannut ja hakee sellaisia töitä joissa ei päivätyötä ole
Köyhät maksavat pari tuhatta sille (velalla) joka työllistää ja sitten potkut parin kuukauden jälkeen? No ei kai.
Markku toteuttaa jo aktiivimalli nelosta. Mallissa työtön on velvoitettu maksamaan työnantajalle palkkaa