Muita jotka opiskelee alaa joka ei vaan kiinnosta?
Olen opiskellut kohta 2 vuotta niin ei oikeen viitsi enää lopettaa.. ja hyvin arvosanoin ja todella haluttu ala. Aion tämän hammasta purren loppuun asti käydä.
Onko muita samassa jamassa olevia?
Kommentit (9)
Itse opiskelin 6 vuotta valmistumiseen asti eikä kiinnostanut. Sellaista elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Olen opiskellut kohta 2 vuotta niin ei oikeen viitsi enää lopettaa.. ja hyvin arvosanoin ja todella haluttu ala. Aion tämän hammasta purren loppuun asti käydä.
Onko muita samassa jamassa olevia?
Oletko oikiksessa?
Ootko lääkiksessä? Oon aina miettinyt et varmaan p e r s e e s t ä jos pääsee sinne ja tajuaa ettei yhtään oma juttu. 😅
Sellaiset, jotka vaihtavat alaa, koska ei kiinnosta, eivät kiinnostu toisestakaan. Eikä kolmannesta. Joskus neljännen ammatinvaihdon jälkeen löytävät kutsumuksensa: istua kotona Kelan laskuun.
Vierailija kirjoitti:
Ootko lääkiksessä? Oon aina miettinyt et varmaan p e r s e e s t ä jos pääsee sinne ja tajuaa ettei yhtään oma juttu. 😅
Tiedän yhden, oli päässyt ensi yrittämällä mutta vaihtoi sitten mieleisempään alaan ja ihan tyytyväiseltä vaikutti.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset, jotka vaihtavat alaa, koska ei kiinnosta, eivät kiinnostu toisestakaan. Eikä kolmannesta. Joskus neljännen ammatinvaihdon jälkeen löytävät kutsumuksensa: istua kotona Kelan laskuun.
Höpö höpö. Miksei saisi vaihtaa alaa kerta joku ala ei vaan yhtään nappaa? Mä taas en ymmärrä yhtään tollasta "hammasta purren" - meininkiä.. kamalaa tuhlata aikaa alaan joka ei ole yhtään oma juttu! Mieluummin pitää vaikka välivuoden ja miettii mitä oikeasti haluaa.
Lopetin joka kerta alat, jotka eivät kiinnostaneet, mutta lopulta löytyi onneksi jotain.