Säälitti oma mies!!!!!!
Hän muutti 2 vuoden komennukselta USAsta Suomeen, ja hänen lapsuudenperheensä, vanhemmat ja sisarukset eivät olleet järjestäneet yhtään mitään hänelle. Eivät siis tulleet edes kentälle vastaan. Voiko noin itsekkäitä ihmisiä edes olla?
Ai nytkö sinä muutat kyselivät ja sanottu varmaan 20 kertaa ajankohta. No juhlittiin sitten oman perheen kesken, kun heitä ei kiinnosta eivätkä ymmärrä.
☹️😡😢😡☹️😢😡
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha.
Harvinaisen typerä kommentti.
Toisaalta aloitus ei tuon kummoisempaa ansaitsekaan.
Harmi, mutta tuo on kai melko yleinen kokemus paluumuuttajille. Heillä itsellään kyse on valtavista muutoksista elämässä ja kokevat kokeneensa paljon kaikenlaista, josta tekisi mieli puhua. Muilla ihmisillä elämä on kuitenkin täällä kulkenut, eikä toisen ihmisen elämä kiinnosta niin paljoa kuin minustakin kyllä noin suurien asioiden kanssa ansaitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha.
Harvinaisen typerä kommentti.
Toisaalta aloitus ei tuon kummoisempaa ansaitsekaan.
Joo ja tämä sun vastaus kertoo ihan kaiken käytöstavoista. Eikun niiden puutteesta.
Jep ihmiset Suomessa ovat niin itsekkäitä, ettei mitään rajaa! Aivan sairasta!
Kannattaa sitten maksaa potut pottuina, että kun he tarvivat apua tai myötäelämistä, niin ette auta. Tosiaankaan.
Meidän sukulaiset on samanlaisia! Kyräilevät ja keskittyvät omiin asioihinsa. Arvatenkin on selvää, että ei olla tekemisissä ja välit on viileät, ei kiinnosta tuollaiset ihmiset. Kun me muutettiin Suomeen eivät toivottaneet edes ”tervetuloa”.
Entä sinä ja sukulaisesi
Olen itsekin psluumuuttanut eikä olisi tosiaan mitään vastaanottokomiteaa odottanut
Vierailija kirjoitti:
Harmi, mutta tuo on kai melko yleinen kokemus paluumuuttajille. Heillä itsellään kyse on valtavista muutoksista elämässä ja kokevat kokeneensa paljon kaikenlaista, josta tekisi mieli puhua. Muilla ihmisillä elämä on kuitenkin täällä kulkenut, eikä toisen ihmisen elämä kiinnosta niin paljoa kuin minustakin kyllä noin suurien asioiden kanssa ansaitsisi.
Minunkin mielestä, ei olisi paljon vaadittu, tulla lentokentälle vastaan ja toivottaa/ halata tervetuloa! Saati sitten isompi jeesi.
Meillä on aina tehty näin, lyhyempienkin reissujen yhteyksissä! Kaikki perheenjäsenet on saatettu ja toivotettu matkaan yhdessä.
Jotkut perheet ja ihmiset ovat vain kylmiä. Surullista!
Vierailija kirjoitti:
Entä sinä ja sukulaisesi
Olen itsekin psluumuuttanut eikä olisi tosiaan mitään vastaanottokomiteaa odottanut
No vähän outoa on, että ei tulla edes ”hei” sanomaan!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niitä ei kiinnosta?
Ei näytä kiinnostavan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niitä ei kiinnosta?
Ei näytä kiinnostavan!
Olkaa samanlaisia sitten kun heillä on jotain tärkeää. Ette ehdi paikalle tai ei kiinnosta. Tuntuu varmaan kivalta.
Tai paras on, jos ei tarvi olla minkäänlaisissa tekemisissä.
Minä olin kuusi vuotta ulkomailla ja minua olisi kyllä ottanut päähän, jos suku olisi tullut lentokentälle toivottamaan tervetulleeksi takaisin. En minä mikään musta lsinen tai a ra bi ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin kuusi vuotta ulkomailla ja minua olisi kyllä ottanut päähän, jos suku olisi tullut lentokentälle toivottamaan tervetulleeksi takaisin. En minä mikään musta lsinen tai a ra bi ole.
Vai niin
Vierailija kirjoitti:
Mitä te juhlitte?
Sitä että perheenjäsen (isä) palaa kotiin työkeikalta toisesta maanosasta! Luetko edes aloitusta?
Kävivätkö nämä vierailulla siellä koko aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te juhlitte?
Sitä että perheenjäsen (isä) palaa kotiin työkeikalta toisesta maanosasta! Luetko edes aloitusta?
Kävivätkö nämä vierailulla siellä koko aikana?
Mitä siinä on juhlimista? Ei nyt ole 1958. Ihan tavallista tuollainen matkustelu ja ulkomailla asuminen nykyään. Taidat olla trolli. Ei kukaan ole noin ammosuinen nykyään.
Aha.