Kysy mitä vaan virallisesti työttömältä mieheltä
oon ollu työtön melkein koko aikuisikäni...nyt ikää 32 vuotta, ja yhteensä työkokemusta löytyy alle vuosi.
Mulla on kuitenkin oma bisnes jota teen suurimman osan vuodesta...siitä saan 500-900e kuussa lisäansioo.
Vaikka kuulostaa pahalta, niin ulkoisesti olen kuitenkin erittäin särmä. Olen 185cm pitkä, ja mulla on lihaksikas kroppa joka on tuloksena lukuisista urheiluharrastuksistani. Kasvoiltanikin olen komea. Käyn parturissa ja pukeudun hyvin. Et erota mua työssäkäyvistä "normaaleista" ihmisistä jos tulen kadulla vastaan.
Olen nyt taas viime aikoina käyttänyt tinderiä seuranhakuun, ja siellä onkin natsannut melko hyvin...naisen saan kyllä sänkyyni, mutta ongelmaksi muodostuu se, että joudun valehdella elämäntilanteeni työn saralta jo heti alkumetreillä. Tämä evää mahikset mihinkään vakavampaan tai syvempään.
En myöskään voi tuoda naista mihinkään missä on kavereitani, koska kulissit murenisivat nopeasti.
Suhteet tuntuvat jäävän pintapuolisiksi koska en voi olla naiselle tarpeeksi avoin ja tuoda häntä elämääni oikeasti...siihen oikeaan elämään. Jotenkin olen hyväksynyt tämän ja heittänyt toiveet rakkauden löytämisestä. Tästä syystä etsin aina vain uusia naisia joiden kanssa pidän vain hauskaa hetken aikaa.
Olen harrastanut seksiä ainakin 150 naisen kanssa
Kysy mitä vaan, niin minä vastaan
Kommentit (10)
Miksi tuo seksikumppanien määrä on mielestäsi niin tärkeä asia sinulle, että se täytyy ihan ensimmäisessä esittelyssäsi mainita? Miksi koet, että joudut valehtelemaan taustasi treffeillä naisille? Sehän estää sinua muodostamasta syvempiä suhteita. Vai onko kyse myös siitä, ettet pysty tai edes halua muita kuin pintapuolisia suhteita?
Moniko nainen on antanut pakit heti alkutreffeillä, jos olet kertonut olevasi työtön? Oletko edes kokeillut sen kertomista vielä? Korreloiko pakkien antaminen naisen 'tasoon' ts. yritätkö liian korkealle?
Vierailija kirjoitti:
Missä näet itsesi 10 vuoden päästä?
Varmaan teen tätä samaa jos en pysty laajentamaan tätä bisnestäni sellaiseksi jolla tulee toimeen ilman tukia. Tai keksi keksi jotain ihan muuta hommaa. Itse mun pitää itseni työllistää, koska noi muiden duunit mitä mun statuksella ja historialla on tarjolla, ovat palkkaukseltaan sellaisia että niillä tulee toimeen paljon huonommin kuin nyt. Ja lisäksi ovat vielä sellaisia joita en jaksaisi pidemmän päälle tehdä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo seksikumppanien määrä on mielestäsi niin tärkeä asia sinulle, että se täytyy ihan ensimmäisessä esittelyssäsi mainita? Miksi koet, että joudut valehtelemaan taustasi treffeillä naisille? Sehän estää sinua muodostamasta syvempiä suhteita. Vai onko kyse myös siitä, ettet pysty tai edes halua muita kuin pintapuolisia suhteita?
Määrä kertoo siitä että tätä on tullut jo tehtyä pitkän aikaa, eikä vain nyt kun aloin käyttää tinderiä. Ei ole tärkeä asia minulla vaan infoa muille.
Taustasta on pakko valehdella jotta edes pääsen tapaamaan naisia. Naiset todella usein kysyvät työkuvioista jo ensimmäisissä viesteissä. Netissä on paljon tärkeämpää näytää hyvältä ja normaalilta "paperilla" kuin jos tapaisi ja juttelisi livenä. Kun naisen sitten tapaa, niin hän pääsee tutustumaan kunnolla persoonaani, näkee eleet, sen miltä oikeasti näytän...jne. mutta on vaikea päästä antamaan itsestäni tätä hyvää vaikutusta jos en koskaan pääse tapaamiseen asti.
Minä jurikin haluaisin syvempää suhdetta kuin näitä irtosuhteita jatkuvasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Moniko nainen on antanut pakit heti alkutreffeillä, jos olet kertonut olevasi työtön? Oletko edes kokeillut sen kertomista vielä? Korreloiko pakkien antaminen naisen 'tasoon' ts. yritätkö liian korkealle?
Olen kokeillut työttömyydestä kertomista.
Tämä vaikeuttaa tapamisen saamista huomattavasti, koska naiset heti kuvittelevat että olen pakostikin joku juoppo/nisti/mt-ongelmainen/jotain muuta tai näiden yhdistelmä. Osa naisista ei enää vastaa ollenkaan. Myös raha tuntuu olevan kovin tärkeä asia...vaikka tulen ihan mukavasti "toimeen" ja usein tarjoankin treffeillä tilanteesta riippuen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En yritä "liian korkealle"
Ja mitä tätä palstaa olen lukenut, niin täällä on toitotettu ettei mitään tasoja ole edes olemassa.
Ap
Oletko ajatellut kokeilla (edellisten vastausten valossa) sitä, että kerrot ensin ympäripyöreästi ammatistasi - ei tarvitse valehdella edes, voithan mainita sen nykyisen, mahdollisesti laajenevan työjuttusi sen sijaan - ja kertoa sitten vasta treffeillä myöhemmin, ei ekalla minuutilla, että olet työtön? Muutenkaan työstä tarvitse nyt ensi minuuteilla puhua, voi ohjata keskustelua muuallekin, jos näin käy.
Luuletko muuten tosissasi, että tinderistä nykyään haetaan oikeasti suhdetta eikä vain pikaseuraa, johon se on näköjään mennyt? Ajattelin tämän olevan ihan yleisesti tiedossa sen käyttäjille jo.
Hm, ootko miettinyt, millaisiin naisiin olet osoittanut kiinnostustasi, jos näiden ensimmäisinä kysymyksinä todellakin on työpaikka/työkuviot tai paljonko ansaitset? Kannattaisi ehkä vilkaista muunkinlaisia naisia muualta (tai tinderistä, jos niitä nyt on).
Missä näet itsesi 10 vuoden päästä?