Melko kovaa kasvua USAssa Trumpin aikana
Yhdysvaltojen toisen kvartaalin bruttokansantuote kasvoi 4,2 prosentilla, kun Bloombergin keräämien ekonomistiennusteiden mukaan sen arvioitiin kasvavan 4,0 prosentilla.
Vuosi sitten bruttokansantuote kasvoi toisella kvartaalilla 4,1 prosenttia.
Tuon on jo niin kovaa kasvua, että talous kaksinkertaistuu 15 vuodessa. Meillä ei päästä tuohon edes väliaikaisesti vaikka ollaan 10 vuoden lamasta nousemassa. Ilmeisesti siellä sentään jotain tehdään oikein ja kilpailuhan Kiinan kanssa on kovaa.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ylistä Trumpia, edes pidä miehestä. Mutta en myöskään halua elää valheessa vaan myönnän hänen politiikkansa hyödyttäneen Yhdysvaltojen vähävaraisia suuryritysten kustannuksella. On selvä, että mies pelataan pois palliltaan ennen kauden loppua. Hän saanut suursijoittajille niin suuria tulonmenetyksiä ettei toiminnan voida antaa jatkua.
Vähävaraisten suosiminen suuryritysten sijaan on juuri se seikka joka heikentää talouskasvua.
Köyhät kyykkyyn!
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Afrikan farmarit pitävät Trumpia pelastajanaan. Ainoa ulkomainen johtaja, ketä uskalsi puuttua niiden kokemiin ihmisoikeusrikkomuksiin.
Go Trump ❤
Jenkkifarmarit taas sanovat etteivät aio äänestää trumpia enää ensi vaaleissa, eivät ole saaneet trumpilta mitään tukea.
Juuri oli uutisissa viime viikolla. :)
Ei paljon auta jos Etelä-Afrikassa tykätään, kun kotona inhotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ylistä Trumpia, edes pidä miehestä. Mutta en myöskään halua elää valheessa vaan myönnän hänen politiikkansa hyödyttäneen Yhdysvaltojen vähävaraisia suuryritysten kustannuksella. On selvä, että mies pelataan pois palliltaan ennen kauden loppua. Hän saanut suursijoittajille niin suuria tulonmenetyksiä ettei toiminnan voida antaa jatkua.
Ei sitä saa ajettua 😂 ei se niin mene, kuin joku elokuvan merirosvolaivan kaappaus. Se menee äänestetyäväksi senaattiin ja sieltä sen pitää saada taakseen muistaaksen 2/3 äänistä. Will never happen.
Varmasti löytävät siihen tavan tai toisen.
Vierailija kirjoitti:
LOL, siellä ne Kiinassa jo painaa kovalla höyryllä tuotteita Trumpin uusintavalintaa varten, mutta trumpin määräämät tuontitullit..
:D Ei hitto.
Vierailija kirjoitti:
Trump 2020 😍😍😍
No katsotaan miten Trump ensin selvittää 2018 vaalit. Eilen jäi kiinni siitä, että oli uhannut pappeja väkivallalla (tilanteesta nauhoitus) mikäli demokraatit voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes papparan lippiksiä ym sälää ei tehdä USAssa.
Joo jitain kampanjasälää ei tehty jenkeissä. Oi buuhuu. 3, 5 miljoonaa uutta työpaikkaa luonut jenkkeihin tähän mennessä.
Älä höpäjä, Trumpin eikä Ivankan mitään tuotteita ei koskaan ole tehty jenkeissä eikä tehdä edes nyt. Ei kannata olla noin hyväuskoinen.
Zimbabwen ex-presidentti Mugabe saattoi tehdä maan talouteen vaikuttavia päätöksiä, mutta Yhdysvalloissa presidentillä ei ole sellaista valtaa.
Kaikkein parasta Trumpin presidenttikaudessa on ollut se, että paljasti liberaalien todellisen luonteen. Ovat paljastuneet sellaiseksi väkivaltaiseksi, likasuiseksi roskajoukoksi ettei mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump tekee Amerikasta jälleen suuren, ja sekös vihervasemmistoa kiukuttaa!
Niin tekee! En ollut fani aluksi. Nyt olen.
Tärkeintä teille on se, että Trump on rasisti.
Uskonto se on sekin, että uskoo Trumpeloon. On meitä moneen junaan..
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein parasta Trumpin presidenttikaudessa on ollut se, että paljasti liberaalien todellisen luonteen. Ovat paljastuneet sellaiseksi väkivaltaiseksi, likasuiseksi roskajoukoksi ettei mitään rajaa.
Kuka demokraatti on yltänyt lähellekään yhtä törkeään ilmaisuun kuin presidentti itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo jitain kampanjasälää ei tehty jenkeissä. Oi buuhuu. 3, 5 miljoonaa uutta työpaikkaa luonut jenkkeihin tähän mennessä.
Älä höpäjä, Trumpin eikä Ivankan mitään tuotteita ei koskaan ole tehty jenkeissä eikä tehdä edes nyt. Ei kannata olla noin hyväuskoinen.
Eihän tuossa lukenutkaan, että tehtäisiin. O-saat-ko lu-ke-a. Siinä luki, että 3, 5 milj. uutta työpaikkaa. Ei mille aloille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko kun Trump sai Ellis Island palkinnon. Oli yhteiskuvassa Rosa Parksin ja Muhammad Alin kanssa. Trump sai sen työstään inner city black youthsien hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpilla on valtavasti tummaihoisia faneja 😂😂
Trump 2020
Kukaan presidenteistä ei ole ollut siellä mikään kuoropoika. Ei KUKAAN niistä.
Trumpilla sentään on vaa'assa enemmän painoa positiivisella puolella.
Kyllä niin hattua nostin, kun näin sen twiittaavan SA:sta.
Konservatiiveilla on kannattajissa parhaimman näköiset naiset. Vastustajilla on ne kainalokarvoja kasvattavat pinkkitukkaiset merinorsut.
Senkin vuoksi Trump.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpilla on valtavasti tummaihoisia faneja 😂😂
Ei ole prosentuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa lukenutkaan, että tehtäisiin. O-saat-ko lu-ke-a. Siinä luki, että 3, 5 milj. uutta työpaikkaa. Ei mille aloille.
Minä osaan, sinun ajattelukyvyastäsi en ole kovin varma. Väitit että osa trumpkrääsästä tehtäisiin USAssa, minä kerroin totuuden, USAssa EI tehdä mitään trumpkääsästä, kaikki tuotetaan ulkomailla halpatyövoimalla.
Ja se 3,5 miljoonaa uuttaa amerikkalaista työpaikkaa kuulostaa yhtä keksityltä kuin sipilän hallituksen puheet työttömyyden vähenemisestä, koska työttömät on laitettu piiloon johonkin 9e päiväpalkalla.
Anteeksi, mutta meikäläisellä ei ole tapana uskoa ihan mitä tahansa lööperiä ihan kenen tahansa huijarien suusta. Usko sinä jos se sinut onnellliseksi tekee, moni ihminen haluaa tulla huijatuksi.
Tämä on itse asiassa juuri päinvastoin. Trumpin talouspolitiikka on erittäin vasemmistolaista kuten noista ylläolevista esimerkeistä hyvin näkyy.