Häpeällisin pieru
Mikä on häpeällisin päästämäsi pieru? Itse pieraisin kerran fine dining -ravintolassa, johon tuskin toistamiseen menen.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Peraisin työhaastattelussa vahingossa HR:n kätellessä minua.
Saitko paikan?
Esimiehen kanssa kävellessä ja jutellessa. Emme ole niin rennoissa väleissä yleensä.
Siivosin työpaikalla taukotilaa, jossa pari ihmistä lueskeli hiljakseen ja pieraisin. Minulla on useasti ilmavaivoja.
Ruuhkadösässä kun oli muutenkin 100 asteiset helteet. Tuijotin vaan ikkunasta kun ihmiset alko liikehtimään. Siellä haisi muutenkin hiki, vanha hajuvesi jos blandautunut päivän aikana hikiseokseen. Sit väänsin pokkana kun ei pystyny enää pidättää. Yritin suharia mut narahti silti. Liekö farkuissa vika sitten en tiedä.
Vuosia sitten, kun olin nuorena kollina työharjoittelussa eräässä toimistossa ja minua opasti tuolloin esimieheni (nainen). Ehkä ymmärrätte paremmin, kun kerron, että ko. nainen oli aina tyylikäs, huoliteltu, hyvin pukeutuva, hyväkäytöksinen ja muutenkin erittäin hillitty, toimistomme esimies. Siinä eräänä päivänä sitten olin käymässä pöydän ääressä jotain asiaa läpi ja pyysin muistaakseni auttamaan. Muistan ikuisesti, kun hän kumartui puoleeni näyttämään jotain ja päästi samalla todella raikuvan pierun. Parasta oli se, että tämä esimieheni kääntyi katsomaan minuun ja totesi tyynen rauhallisesti pieni hymy kasvoillaan: "No, kyllähän sinä Jarkko tiedät, että naisilla paikat löystyvät iän myötä." Ja jatkoi sitten, kun ei mitään olisi tapahtunut. Minäkin sitten tyynen rauhallisesti jatkoin asian käsittelyä kuin mitään ei olisi tapahtunut ellei sitä p:n hajua oteta lukuun. Naurattaa vieläkin, vaikka voin kuvitella, että hän halusi vajota maanrakoon. Oli muuten todella mukava ja kiva esimies, eikä ole mitään pahaa sanottavaa hänestä.
Peraisin työhaastattelussa vahingossa HR:n kätellessä minua.