En jaksa pitää yllä laajoja sosiaalisia verkostoja. Entä sinä?
Tuttavat ovat minulle täysin yhdentekeviä ihmisiä. Pärjään mainiosti ilman jonninjoutavaa höpinää heidän kanssaan. Kaipaatko sinä tuttavien seuraa?
Kommentit (5)
Sama, en jaksa. Mulla on 2 ystävää jotka olen tuntenut lapsuudesta asti, heidän kanssaan on helppoa olla eikä mitään paineita, joskus näkee useammin ja joskus harvemmin mutta aina tietää että välit säilyy. Uusiin ihmisiin en jaksa tutustua, en oikein osaakaan, mutta tää nykyinen tilanne riittää mulle hyvin.
En jaksa minäkään eikä oikeastaan olekaan mitään sellaisia tuttavia, joita edes tapaisin. Muutama hyvä ystävä on, joita en kaikkia edes näe jatkuvasti, koska asutaan eri puolilla maata tai maailmaa. En pidä sosiaalista verkostoa yllä edes somessa, koska en näe tarpeelliseksi.
Ei kenenkään tarvitse pitää mitään tuttavien verkostoa jos ei halua.
En kaipaa. Enkä jaksa ylläpitää. Pyrin kyllä olemaan kohtelias ja tulemaan kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen. Ei vaan kiinnosta. Riittää että näen ystäviäni muutaman kerran vuodessa. Harrastuksenikin olen valinnut niin, ettei tarvitse jauhaa jonninjoutavia kenenkään kanssa.
En minä tuttavien seuraa kaipaa, hevät ovat sellaisia, joita näkee, jos näkee. Kavereitten ja ystävien seuraa joskus kaipaan, tai jaksan heidän kanssaan olla, mutta mieluiten olen kyllä yksin tai perheen kanssa.