Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kiusaaja nuoruudesta on alkanut seuraamaan mua somessa!

Vierailija
29.08.2018 |

-83 syntynyt nainen.

Muistan kun olin opiskelemassa 1. tutkintoani, tämä kaverini kaveri (joka ei ikinä ole ollut oma ystäväni), oikein soitti minulle haukkumapuhelun, jonka viesti oli vain miten paska ihminen minä olen. Mieheni oli vieressä ja ihmetteli kuka soittaa.

Nyt sitten hän sitten on seuraajanani. Hohhoijaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällö tyyppi!

Vierailija
2/12 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saahan sen blokattua tiemmä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla, että ihminen olisi alkanut katumaan kiusaamistaan? Tai sitten on halunnut vaan kurkistaa, mitä sinulle kuuluu ja vahingossa on alkanut seuraamaan.

Ei kannata välittää.

Vierailija
4/12 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaan haluaa kytätä. Estä sen seuraaminen. Hyi.

Vierailija
5/12 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa kerran puhelimella ja sanoo jotain, minkä kuuntelija ottaa itseensä = kiusaaja

Halvennat kaikkia oikean kiusaamisen kohteeksi joutuneita ap.

Vierailija
6/12 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota tapaamista. Jos muijassa on yhtään selkärankaa niin tulee juttelemaan ja pyytämään anteeksi.

Vierailija
7/12 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaa kerran puhelimella ja sanoo jotain, minkä kuuntelija ottaa itseensä = kiusaaja

Mistäs sä tiedät miten hän on kiusannut?

Kuka ystävällinen ja normaali ihminen soittelee kaverinkaverilleen haukkumapuheluita? Sinä?

Lähinnä pidän tätä em henkilöä aivan pellenä.

Ap

Vierailija
8/12 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ystävällinen ja normaali ihminen soittelee kaverinkaverilleen haukkumapuheluita? Sinä?

Ap

Vierailija
9/12 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ja sinä viellä haluat olla hänen someystävänsä.

Vierailija
10/12 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli kirjoitti:

Hyi, ja sinä viellä haluat olla hänen someystävänsä.

Viellä, enään, morsiammen, aaah

Vierailija
11/12 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tästä: "Muistan kun olin opiskelemassa 1. tutkintoani, tämä kaverini kaveri (joka ei ikinä ole ollut oma ystäväni), oikein soitti minulle haukkumapuhelun, jonka viesti oli vain miten paska ihminen minä olen."

Siinä oli koko sinun tarinasi tästä kiusaajasta ja hänen puuhistaan.

Hän soitti sinulle puhelun.

Puhelun aikana hän ei sanonut sinua paskaksi, vaan puhelun viesti oli, että sinä olet paska. Eli siis luit tuon rivien välistä. Eli teit tulkinnan, mikä joko oli oikea, tai sitten ei.

Annoit aika laihat eväät. Yksi vaihtoehto on oma ylireagointisi yhden satunnaisen puhelun perusteella.

Vierailija
12/12 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläasteikäisenä rillipäinen nörtti ja jos nyt ei suoraa kiusattu niin koulun "kovemmat" tyypit ylenkatsoivat, haukkuivat, räkivät ja vittuilivat minulle ja parille ystävälleni. Ei se kivaakaan ollut, mutta onneksi oli tosiaan ne muutamat ystävät niin pärjäsin ihan ok tästä huolimatta. Sittemmin muutin pois, opiskelin, heivasin rillit, päädyin tekemään uraa trendikkäällä alalla, tienaan hyvin, minulla on paljon ystäviä ja komea mies.

En haluaisi olla pieni ihminen, mutta kieltämättä mieltäni hivelee kun nämä entiset kiusaajat yrittävät pyytää minua ystäväksi FB:ssä ja en todellakaan hyväksy. Jotkut jopa useampaan kertaan kun olen kieltäytynyt! Useimmilta koulu jäänyt, ulkonäkö kulahtanut ja jääty yh:ksi nuorena jonkin random moponrassaajan lapselle. IG:ni on avoin ja siellä muutama on alkanut myös seuraamaan. Siellä en ala estämäänkään – katselkoon ulkomaanmatkojani, kaunista kotiani ja kivaa elämääni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi