Tuleva puoliso oli käynyt polttareissa strippibaarissa!
Nyt itken täällä ja tekee mieli perua häät, vaikka kaikki järjestelyt on jo tehty ja kutsut lähetetty. En voi käsittää miten mies voi noin mua loukata häiden alla. Selittelee että kaverit oli järkännyt, mutta olisi hän voinut kieltäytyäkin kun ymmärtää miten minua loukkaa se, että hän menee jotain hutsuja kuolaamaan, vaikka oma kulta odottaa kotona. Itkettää ja suututta enkä tiedä mitä tehdä???
Kommentit (16)
Jätä se sika! Tuollaista paskiaista ei tarvitse sietää, vielä ehdit perua!
Voi luoja, mitä väliä vaikka olisi käynytkin...?
PERU HÄÄT!
Annetaan miehelle mahdollisuus löytää tasapainoinen nainen vaimoksi.
Suosittelen kyllä miehellesi että jättää häät väliin jos tuleva vaimo on tuollainen draamakuningatar.
Minä olen ollut kanssa polttareissa mihin oli tilattu strippari. Kuvottavaa. Hyvä kun sain yökötykseltäni laitettua vitosen sen komistuksen kalsareihin.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kyllä miehellesi että jättää häät väliin jos tuleva vaimo on tuollainen draamakuningatar.
En voi käsittää miten minua, UHRIA, tässä syyllistetään, vaikka mies on se sika??? Taas näkee että nainen on naiselle SUSI! AP
Jätä se. Se ansaitsee paremman kuin sinä draamakuningatar.
Anteeksi nyt vain, mutta stripparit eivät ole kategorisesti sen enempää hutsuja kuin sinä itsekään.
Peru ihmeessä häät, ei kukaan mies halua tuollaista nipottajaa.
Sille miehelles terveisiä. JSL eli jätä se lehmä.
Kaikista pahinta että mies tunnusti tuon hymyillen ihan kuin ohimennen että kävivät kuolaamassa strippareita. En voi käsittää miten miehet voi pettää puolisoaan ja pitää sitä pikkujuttuna! AP
Eiks toi nyt oo tosi yleistä? Tuskin se niistä ketään pani kuitenkaan. On strippareita naistenkin polttareissa.
ap, 'pettää puolisoaan'?? Kai nyt ymmärrät, että ne stripparit baarissa saavat palkkansa vaatteiden riisumisesta ja lavalla heilumisesta, eivät p*nemisesta?
Älä vain sinäkään, ap, ikinä katso yhtään elokuvaa, jossa mies on edes puoliksi alasti, koska sehän on pettämistä.
Uhriutumista, joo, nimenomaan. Peru häät, jos on noin vaikeaa.
Älä nipota. Ehdit vielä perua häät