Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkumaanmeno (uudehkossa suhteessa) - yhdessä vai erikseen

Vierailija
29.08.2018 |

Eli jos on suht uusi parisuhde, esim reilu vuosi, josta yhdessä asuttu joitain kuukausia - menettekö nukkumaan yhdessä yhtä aikaa, vai jääkö toinen vielä puuhaamaan omiaan ennen kuin tulee sänkyyn?

Itse koen että olisi parisuhdetta vahvistavaa että mennään yhdessä nukkumaan, olisi kiva jutella ja paijailla ja ehkä harrastaa joskus seksiä.

Toinen on nyt alkanut jäämään puuhaamaan omiaan. Mua ahdistaa tämä enkä saa kuitenkaan unta, tai torkahdan ja herään ja sitten vaikea saada uudelleen unta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuulostaa tukahduttavalta jo ajatuskin, että pitäisi viettää illat yhteisellä sohvalla kyhnäten, ja vielä käsi kädessä siirtyä makuuhuoneeseen yhteisen peiton alle. Tuollainen liiallinen läheisyyden tarve ja kaiken ajan jakaminen veisi multa halut alta aikayksikön. Jos en omassa kodissani saisi hetkeäkään omaa aikaa, ja pitäisi olla hipsuttelemassa joka sekunti, se suhde olisi siinä.

Meikämandoliino voi juosta sun perässä ja lätkii kullilla sua. Olisit vaan ihan IIIK.

Vierailija
22/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä menen lähes poikkeuksetta ennen miestä nukkumaan, mutta miehellä on ihana tapa tulla peittelemään, eli hetkeksi halimaan, juttelemaan tms. Sitten hän palaa puuhiinsa ja minä käyn nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun suhde oli tuore, mentiin oikeastaan aina yhdessä nukkumaan ja useimmiten harrastettiin seksiä ennen sitä. Nykyään oman unentarpeen mukaan, vapaapäivinä edelleen usein yhdessä. Onhan se kivaa makoilla vierekkäin odottamassa unta, mutta ei siitä kannata mitään elämän ja kuoleman kysymystä tehdä.

Vierailija
24/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en saa unta ilman miestä, mutta harvoin onneksi tarvitsekaan. Lähes poikkeuksetta samaan aikaan nukkumaan. Molemmat tosin lukee vielä sängyssä kirjaa, joten välttämättä ei nukahdeta samaan aikaan. Yhdessä 7 v, nyt naimisissa ja lapsia.

Vierailija
25/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole symbioosityyppiä, ja ahdistaa, jos mies roikkuu ja haluaisi tehdä suunnilleen käsi kädessä kaiken. Tarvitsen yksinoloaikaa, että lataudun kaikesta päivän sosiaalisuudesta. Eikö sinulla ole omia juttuja ollenkaan? Ei kai seksi ja kosketus tarvitse olla nukkumaan menoon rajoitettu.

Vierailija
26/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies loukkaantuu jopa siitä, jos haluan lukea sängyssä, enkä koko ajan huomioi häntä. Ahdistavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän