Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan rupsahtanut. Kaipaisin päivitystä ulkonäkööni

Vierailija
29.08.2018 |

Olen kolmekymppinen yksivuotiaan äiti, ja tämä alkaa näkyä koko olemuksessa. Ryhti on kuin vanhuksella, joka paikkaa särkee, naama on ihan veltto ja kalpea, hiukset ihan päin helvettiä. Jotenkin olen pitänyt kiinni siitä periaatteesta, että en äidiksi tultuani leikkaa pitkiä hiuksiani, mutta nyt näytän ihan vanhalta hipiltä. Olen niin laiha ja lyhytkin, että vaatteet vaan roikkuu päällä. Ja tiedän olevani ihan nätti, jos vähän jaksan laittautua, mutta jotenkin tyyli on ihan hukassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet laiha, sinulla ei ole mitään hätää. Olet kauniimpi joka tapauksessa kuin yli 80% suomimatameista.

Vierailija
2/10 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodaa vähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauta vähän hiuksista pituutta pois, vaikka ryhdikäs hartiamitta tai pitkä polkka, jos et lyhyttä halua. Ota vaikka raitoja tai jokin kiva sävy? Syö hyvin ja kunnolla. Osta sopivia vaatteita, jotka eivät roiku päällä. Kuorinta ja naamio säännöllisesti nassuun ja hyvä kosteusvoide. Ulkoilua, ja myös hartiajumppaa.

Vierailija
4/10 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille ja maastoon.Lisää vettä ja kasviksia unohtamatta hyviä lihoja.Nukkuminen tarpeeksi on myös tärkeää.

Vierailija
5/10 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko täällä jollakulla antaa vinkkiä, mistä löytyy pienikokoisia vaatteita? Normaali xs on ihan teltta. Lastenosastoilla on ehkä sopivia, mutta liian lapsellisia vaatteita.

Ap

Vierailija
6/10 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

⬆️

Vierailija
7/10 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jossain Zalandolla Petite-mallistoja. Katso netistä.

Vierailija
8/10 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kosmetologissa kasvojen timanttihionnassa, se piristää ilmettä, putsaa huokoset ja kuivuneet laikut ja tekee ihosta todella tasaisen sävyisen. Siinä toimenpiteessä on erilaiset suuttimet niin rasvoittuvalle kuin kuivalle tai herkälle ihollekin. Tuon käsittelyn jälkeen iho on vastaanottavaisempi hoitotuotteille.

Vierailija
9/10 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

korj: kosmetologiklinikalla

Vierailija
10/10 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko täällä jollakulla antaa vinkkiä, mistä löytyy pienikokoisia vaatteita? Normaali xs on ihan teltta. Lastenosastoilla on ehkä sopivia, mutta liian lapsellisia vaatteita.

Ap

Turussa oli aikoinaan pienten naisten vaatekauppa. En tiijä missä asut ja en tiijä onko kyseistä putiikkia kans olemassa mutta voit googlata. Sori oli vähän huono neuvo.