Underarmour trikoot
Oon jo pitkään käyttäny mustia underarmour trikoita salilla(mun lemmparit). Tänää sit ku mulla oli pinkit stringit niiden alla nii työkaveri tokas et pikkarit kuultaa iha selvästi läpi..kuiha moni salillaki on nähny mun stringit/hipsterit..
Kommentit (13)
Antaa näkyä, ei luulis olevan keltäkään pois..
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, onhan sulla kuitenkin housut jalassa? Kyllähän rintaliivitkin kuultavat välillä paidan läpi.
Aloittaja on oikeasti mies, ns. juoksutrikoohullu.
Nykyään trikoot on niin ohutta(teknistä) materiaalia, että läpinäkyminen on väistämätöntä. Laita mustat urheilustringit, ne näkyy ehkä vähiten
Ehkä kannattaa vaa ostaa uudet trikoot joista ei näy läpi..
Minä kun luulin, että tuo on muotia nykyään. Jostain syystä kovin moni nainen käyttää liian tiukkoja trikoita ja sitten alushousut kuultavat niistä läpi. Varsinkin mustat trikoot tuntuvan olevat juuri tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tai sopivan kokoiset.
Vierailija kirjoitti:
Antaa näkyä, ei luulis olevan keltäkään pois..
No ei, mutta kyllähän se aika naurettavan kuvan antaa. Vähän kuin miehillä, joilla persvako näkyy housujen roikkuessa.
Trikoista pitääkin näkyä läpi!! Ostan trikooni aina sillä kriteerillä, että pikkareiden tulee kuultaa läpi. Vähän seksikkyyttä arkeen ja mieheni on aivan hulluna minuun, kun keimailen näissä kaupungilla!
Aloitin vuonna 2010 saliharrasteen ja ihmettelin, miksi miehet tervehtivät salilla. En ollut tottunut, että vieraat tervehtivät siihen malliin. Sitten laitoin merkille, että tervehtimistä tapahtui vain, jos jalassa oli tietyt housut eli mustat pitkät tiukat trikoot. Samoihin aikoihin havaitsin, että niistä näkyi läpi. En ollut huomannut asiaa, koska minulle ei ollut/ole tapana kytätä itseäni peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sopivan kokoiset.
Oon mitoiltani 170/55 ja käytän kokoa S -ap
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/miksi_peppu_nakyy_lapi_…
Esim. Asics ja david trikoiden valmistajat kertovat, että trikoot ovat tarkoituksella läpinäkyviä.
Mitä sitten, onhan sulla kuitenkin housut jalassa? Kyllähän rintaliivitkin kuultavat välillä paidan läpi.