Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella kiusallinen tilanne - mieheni ei siedä omia vanhempiaan

Vierailija
28.08.2018 |

Otsikossa jo ongelma eli mieheni ei siedä omia vanhempiaan. Hän on kuitenkin "pakosta" yhteydessä äitiinsä, mitä en todellakaan ymmärrä. Yhteiset tapaamiset suhteen alussa olivat todella vaivaantuneita, sillä appivanhemmat ovat hyvin hiljaisia ja kylmiä ihmisiä. Onko kenekään perheessä/suvussa vastaavanlaista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin yleistä.

Vierailija
2/5 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään siedä äitiäni. En kutsunut edes häihin, enkä pidä yhteyttä, mitä ihmeellistä tässä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Ei vanhempien kanssa ole mikään pakko olla tekemisissä. Emme ole minun emmekä miehen vanhempien kanssa tekemisissä. Miksi olisimme?

Vierailija
4/5 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täälläkin, tosin ongelmaa ei ole kun ei ole juuri missään tekemisissä. Kortti, tekstiviesti tai lyhyt soitto merkkipäivinä.

Vierailija
5/5 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Ei vanhempien kanssa ole mikään pakko olla tekemisissä. Emme ole minun emmekä miehen vanhempien kanssa tekemisissä. Miksi olisimme?

Juu, ei olekaan pakko olla tekemisissä kenenkään kanssa. Minä olen katkaissut välit appivanhempiini. Sitä en ymmärrä, että mieheni haukkuu minulle vanhempiaan, mutta silti täytyy pakosta pitää yhteyttä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi