Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä ihastuit ensimmäisen kerran?

Vierailija
28.08.2018 |

Kerro ensimmäisestä ihastumisen kokemuksestasi. Julkkis-ihastuksistakin voit kertoa, mutta ensisijaisesti kiinnostaa aidot reaalielämän kokemukset.

Minkä ikäisenä ihastuit ensimmäisen kerran?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodista on sellainen muisto, että kihelmöi koko kropassa kun yhtä poikaa tuotiin. 

Olin siis ihastunut. Hakeuduin hänen seuraansa ja hänkin selvästi piti minusta. Muistan nimenkin: Reima. Valitettavasti tiemme erkanivat eri alakouluihin siirryttäessä. 

Eli olin varmaan 5-vuotias, eskarissa en ainakaan vielä. 

Tosi pieni lapsikin siis voi ihastua jotenkin "seksuaalisessa" mielessä. Reima oli mulle ihan eri juttu kuin muut kaverit. 

Vierailija
2/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodista on sellainen muisto, että kihelmöi koko kropassa kun yhtä poikaa tuotiin. 

Olin siis ihastunut. Hakeuduin hänen seuraansa ja hänkin selvästi piti minusta. Muistan nimenkin: Reima. Valitettavasti tiemme erkanivat eri alakouluihin siirryttäessä. 

Eli olin varmaan 5-vuotias, eskarissa en ainakaan vielä. 

Tosi pieni lapsikin siis voi ihastua jotenkin "seksuaalisessa" mielessä. Reima oli mulle ihan eri juttu kuin muut kaverit. 

Miehenä tämä kuulostaa kyllä aika omituiselta. Ei mulla mitään seksuaalissävytteisiä tunteita ollut ennen kuin pitkälle teini-ikäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja olen ihastunut niin kauan kuin muistan. Alle viisivuotiaasta on välähdyksenomaisia muistoja, mutta muistan yhä joidenkin tarhakaverityttöjen nimet. Yhdenkään pojan nimeä en muista.

Kahden tytön kanssa muistan pussailleenikin, hyvässä yhteisymmärryksessä ja salaa tietenkin. Kyllä se oli selkeästi eroottista ihastusta.

Vierailija
5/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella jotain pientä, en kuitenkaan yrittänyt tehdä asialle mitään tai edes hakeutunut seuraan. Ensimmäinen ihan kunnon ns "oikea" ja pitkäaikaisempi ihastus oli yläasteella 8-luokalla, vuotta vanhempaan poikaan samasta koulusta. Mutta ei siitäkään tosin mitään tullut, katseita vain vaihdeltiin, tosin usein heitin pari ylimääräistä lenkkiä koulukaapille, jos hänellä oli siellä kerroksessa tunteja.. :D

Vierailija
6/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä jo perhepäivähoidossa tykkäsin saman ikäisestä pojasta ja oli vähän lääkärileikkejäkin. Mutta oikeasti rakastuin vasta 16-vuotiaana. Ei mulla ollut mitään isoja ihastumisia koskaan lapsena tai nuorena, tykkäsin kyllä jostain pojista tai julkkiksista mutta ei ne olleet sellaisia että olisin haaveillut meneväni naimisiin Neumannin kanssa kuten jotkut kertoo, ei mitään pakkomielteitä.

N43

Vierailija
7/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla luokalla (7-vuotiaana) leimahti mun ensi-ihastus. Seuraava seiskaluokalla, sitten kaksi lukiossa ja lukion vikalla aloin vahingossa parisuhteeseen (miehen kanssa, josta en ollut yhtään koskaan oikeasti kiinnostunut). Jälkimmäisen tapauksen vuoksi mun varsinainen ensirakkaus käveli vastaan vasta kun olin eronnut ja 31.

Hassusti sitä ihmisen elämä jäsentyy, kun taaksepäin katsoo.

Vierailija
8/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 9-10 vuotiaana olin ihan älyttömän ihastunut naapurin poikaan, joka sai kevarin. Olisin halunnut olla niin vanha, että hän olisi tajunnut minut varteen otettavaksi tyttöystäväehdokkaaksi ja olisin päässyt kevarin kyytiin hänen taakseen.

Nyt olemme jo 44/51 vuotiaat ystävät ja nauroimme asialle keväällä. Paria meistä ei tullut koskaan, mutta ystävät tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi