Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenmuistatte miestänne hääpäibänä?

Vierailija
28.08.2018 |

Miehenä toin vaimolle ruusuja, suklaata ja täytekakkua. Isompina hääpäivinä tun koruja jne.
Aloin miettiä, että muistaako muissa perheissä vaimot miestään ja jos muistaa niin miten?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme vietä hääpäivää mitenkään. Emmekä muita synttäreitä kuin lasten. Äitien -ja isäinpöivä vietetään lasten takia. Emme myöskään anna jouluna lahjoja muille kuin lapsille. Mielestämme on parempi, että kumpikin ostaa itselleen just ne tavarat mitä haluaa itse. Näin ei kerry turhaa roinaa ja epämieluisia lahjoja.

Vierailija
2/6 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai muistan.

Parin päivän kuluttua on hääpäivämme. Olen ostanut miehelle hänen suosikkituoksunsa ja lippalakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään hääpäivää muisteta mitenkään. 20-vuotishääpäivän kunniaksi on suunniteltu jotain vähän pidempää reissua, mutta sekin siis ihan yhteistuumin, ei minään yllätyksenä toiselle.

Vierailija
4/6 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Monesti naiset loukkaantuvat jos mies ei muista hääpäivää vaikka eivät olisi itsekään muistaneet mitenkään. Ainoastaan illalla todenneet, että taisit unohtaa.

Vierailija
5/6 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no kaikki lähipiiriin naiset ja miehet kummatkin muistavat toisiaan hääpäivänä.

Vierailija
6/6 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme vietä hääpäivää mitenkään. Emmekä muita synttäreitä kuin lasten. Äitien -ja isäinpöivä vietetään lasten takia. Emme myöskään anna jouluna lahjoja muille kuin lapsille. Mielestämme on parempi, että kumpikin ostaa itselleen just ne tavarat mitä haluaa itse. Näin ei kerry turhaa roinaa ja epämieluisia lahjoja.

Sama juttu. Hääpäivän vietto on unohtunut ja kun reilu vuosi sitten tuli 20 vuotta täyteen, niin muistimme sen vasta viikon myöhässä. Ei haitannut kumpaakaan. Lapsemme ovat jo teinejä ja äitien/isäinpäivät ovat alkaneet myös hieman jäädä. Lasten synttäreitä juhlimme omalla porukalla. Koulu- ja synttärilahjoja tulee vain lapsille, aikuiset saavat ostaa omansa itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme